تسلا تبدیل به بزرگترین شرکت استخدام کننده نیرو در کشور آلمان شد - تکفارس 
تسلا تبدیل به بزرگترین شرکت استخدام کننده نیرو در کشور آلمان شد - تکفارس 

تسلا تبدیل به بزرگترین شرکت استخدام کننده نیرو در کشور آلمان شد

افشین نوری
۲۱ تیر ۱۴۰۱ - 23:23
تسلا

به گزارش رسانه‌های آلمانی، کارخانه تسلا در آلمان بزرگترین شرکت استخدام کننده نیرو در این کشور است‌. تسلا ظاهرا قصد دارد حقوق کارکنان خود را در این کاذخانه ۶ درصد افزایش بدهد.

این کارخانه تاکنون ۵۰۰۰ نفر را استخدام کرده است و پیش‌بینی می‌شود تعداد کارگران این کارخانه در سال‌های آینده به ۱۲۰۰۰ نفر برسد. کارخانه آلمان تسلا در فروردین امسال افتتاح شد و هر هفته ۱۰۰۰ خودرو برقی تولید می‌کند. انتظار می‌رود ظرفیت تولید خودرو این شرکت تا آخر امسال به ۳۰۰۰ دستگاه در هفته برسد. 

 تسلا قصد دارد این کارخانه را هفته آینده به مدت ۱۰ روز ببندد تا سیستم‌های آن را ارتقا دهد. این کارخانه فعلا فقط مدل‌ Y تسلا را تولید می‌کند و قرار است به‌زودی مدل ۳ را در هم تولید کند‌ هنوز مشخص نیست که اینکارخانه بتواند مدل S یا X را تولید کند‌. انتظار می‌رود این کارخانه‌در بهترین حالت ۵۰۰ هزار دستگاه در سال تولید کند‌.

تسلا در سه ماهه دوم امسال ۲۵۸,۵۸۰ خودروی برقی تولید کرده است که کمی کمتر از ۳۰۵,۴۰۷ خودروی تولید شده در سه ماهه اول است. این شرکت در مجموع در نیمه اول امسال ۵۶۳,۹۸۷ خودرو الکتریکی تولید کرده است و انتطار می‌رود تا آخر امسال ۱ میلیون دستگاه خودرو تولید کند‌.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید