جعبه گشایی پوکو F4 شیائومی [تماشا کنید] - تکفارس 
جعبه گشایی پوکو F4 شیائومی [تماشا کنید] - تکفارس 

جعبه گشایی پوکو F4 شیائومی [تماشا کنید]

مهدی ملکی
۱۹ تیر ۱۴۰۱ - 23:13
بررسی پوکو F4 شیائومی

پوکو F4 شیائومی مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰، نمایشگر ۶.۶۷ اینچی ۱۲۰ هرتز OLED، نرخ شارژ سیمی ۶۷ وات و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعت است که در مقابل قیمتش، قابل توجه به شمار می‌روند. ما همچنین به یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی اصلی با ویژگی OIS رو به رو هستیم که برای اولین بار در سری چنین چیزی رقم می‌خورد.

نسخه ۶/۱۲۸ و ۸/۲۵۶ گیگابایت به ترتیب با قیمت ۳۴۹ و ۳۹۹ یورو روانه بازار اروپا شده‌اند. شما می‌توانید این گوشی را در رنگ‌های نقره‌ای، سبز و مشکی تهیه کنید. پوکو وظیفه عرضه این گوشی را در قسمت‌های مختلف جهان از جمله اروپا، خاور میانه از جمله ایران و جنوب شرقی آسیا به عهده دارد.

پوکو F4 طراحی رایجی دارد، درب پشت از جنس شیشه است، لبه‌ها تخت هستند و یک روزنه در میان نمایشگر قرار گرفته که امروز۰ در اکثر گوشی‌های هوشمند اندرویدی به چشم می‌خورد.

کوچک‌ترین اثر انگشت روی درب پشت باقی می‌ماند و بهتر است که هر چه سریع‌تر با تجهیز یک قاب محافظ، از ایجاد خط و خش جلوگیری کنید. البته داخل جعبه یک قاب شفاف و یک محافظ صفحه قرار گرفته که می‌توانید از همان‌ها استفاده کنید.

در قسمت جلو از یک گوریلا گلس ۵ استفاده شده اما شرکت پوکو درباره استاندارد محافظتی پشت آن حرفی نزده است. وجود استاندارد IP53 چیز چندان خاصی نیست و نمی‌تواند اطمینان خاطر خاصی را ایجاد کند.

F4 به یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی FHD+ OLED با نرخ تازه‌سازی متغیر ۱۲۰ هرتز مجهز است. ظاهراً شیائومی و پوکو در سال ۲۰۲۲ میلادی هر دو از این نمایشگر برای دستگاه‌های میان‌رده خود استفاده می‌کنند. یکی از بهبودهای این گوشی در مقایسه با F3، اضافه شدن پشتیبانی از شارژ سیمی ۶۷ وات در مقایسه با شارژ سیمی ۳۳ وات نسل قبل است.

به لطف این فناوری گوشی در ۴۵ دقیقه ۱۰۰ درصد شارژ می‌شود که تقریباً ۷ دقیقه کمتر از گوشی پیشین سری است. فراموش نکنید که شارژر سازگار با این فناوری هم درون جعبه قرار ندارد و نیاز نیست آن را جداگانه تهیه کنید.

پوکو F4 به یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با OIS مجهز است که در مقابل دوربین ۴۸ مگاپیکسلی بدون OIS نسل قبل، پیشرفت خوبی محسوب می‌شود. لنز مذکور برای تصویربرداری در نور روز، جزئیات بالا، روشنایی دقیق و دامنه پویای خوبی را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید جعبه گشایی این گوشی را از زیر دانلود کرده و یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.