شیائومی ۱۲ لایت با تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G معرفی شد - تکفارس 
شیائومی ۱۲ لایت با تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G معرفی شد - تکفارس 

شیائومی ۱۲ لایت با تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G معرفی شد

افشین نوری
۱۸ تیر ۱۴۰۱ - 14:36
شیائومی 12 لایت

شیائومی از گوشی شیائومی ۱۲ لایت رونمایی کرد. این‌کوشی جایگزین گوشی سال گذشته می ۱۱ لایت NE 5G می‌شود و ارتقاهایی را در بخش‌های مختلف ارائه کرده است. 

شیائومی ۱۲ لایت از یک نمایشگر ۶.۵۵ اینچی AMOLED با رزولوشن FHD+ و فرکانس ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد و دارای یک حفره هول پانچ در بالای نمایشگر است که یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیگسلی را در خود جای داده است. این نمایشگر از فناوری دالبی ویژن و HDR10+ پشتیبانی می‌کند و یک سنسور اثر انگشت در زیر خود دارد. 

این گوشی در پنل پشت خود دارای یک سیستم دوربین سه‌گانه است که شامل یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با سنسور HM2 سامسونگ، یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی است

تراشه شیائومی ۱۲ لایت از نوع اسنپدراگون ۷۷۸G است و در کنار آن از ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است. باتری این گوشی هم ظرفیتی برابر ۴۳۰۰ میلی‌آمپرساعت دارد که با فناوری شارژ سریع ۶۷ وات شارژ خواهد شد. در بخش رابط کاربری هم شاهد اجرای MIUI 13 بر پایه اندروید ۲ هستیم. 

قابلیت‌های ارتباطی شیائومی ۱۲ لایت شامل اتصال ۵G، درگاه USB-C ، جک هدفون ۳.۵ میلیمتری. وای‌فای، بلوتوث و GPS می‌شوند‌.

این‌ گوشی قرار اس به قیمت ۴۰۰ یورو برای مدل ۶/۱۲۸ گیگابایتی، ۴۵۰ یورو برای مدل ۸/۱۲۸ گیگابایتی و ۵۰۰ یورو برای مدل ۸/۲۵۶ گیگابابتی و‌ در رنگ‌های مشکی، صورتی و سبز عرضه شود. 

منلع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید