بازی های کامپیوتری که به معنای واقعی اعتیادآور هستند - تکفارس 
بازی های کامپیوتری که به معنای واقعی اعتیادآور هستند - تکفارس 

بازی های کامپیوتری که به معنای واقعی اعتیادآور هستند

کسری نراقی
۱۷ تیر ۱۴۰۱ - 23:45
بازی های کامپیوتری که به معنای واقعی اعتیادآور هستند - تکفارس 

امروزه حوزه بازی های کامپیوتری از سطح خوبی برخوردار هستند که در این میان قصد داریم شمارا با بازی هایی که میتواند ساعات طولانی شمارا سرگرم کند اشاره ای داشته باشیم. دقت کنید که بازی های انتخابی براساس مواردی بوده که تکفارس مدنظر داشته است یعنی امتیاز ، محبوبیت و سال ساخت از اصلی ترین مواردی بوده که در انتخاب بازی ها نقش مهمی داشته است. اگر در مقاله سرگرم کننده ترین بازی های کامپیوتری بازی دیگری مدنظرتان است میتوانید آنرا در بخش نظرات برای ما ارسال کنید.

بهترین بازی های اعتیاد آور کل تاریخ برای کامپیوتر

باما در ادامه مقاله مربوط به دانلود بازی اعتیادآور همراه باشید که قصد داریم گزینه های خوبی را برای شما عزیزان معرفی کنیم. در ابتدای این مقاله لازم است بدانید که جهت دانلود بازی برای کامپیوتر پیشنهاد میشود از سایت پارسی دانلود اقدام کنید که در این زمینه جزو بهترین و البته قدیمی ترین های ایران بوده است که دانلود بازی با ترافیک نیم بها برای شما محاسبه خواهد شد.

بازی جی تی ای سن آندریاس | اعتیادآور ترین بازی جهان باز

بازی های کامپیوتری که به معنای واقعی اعتیادآور هستند - تکفارس 

این بازی با توجه به آنکه در سال های گذشته انتشار یافته است گزینه بسیار خوبی برای سرگرمی است که در این زمینه میتوانید به گیم پلی اعتیادآوری دسترسی داشته باشید. لازم است بدانید که بازی کامپیوتر جی تی ای سن اندرس محصول شرکت راک استار بوده است که در زمینه ساخت بازی های جهان باز از بهترین های دنیا بوده است. وجود ویژگی های نوین در این زمینه سبب شده است تا گیمرهای بسیاری برای تجربه نوینی از بازی های جهان باز به سمت جی تی ای سن اندرس روی آورند. اما داستان بازی از جایی شروع می‌شود که برادر Carl Johnson CJ یعنی Sweet Johnson با او تماس می‌گیرد و به او خبر می‌دهد که مادرشان کشته شده است و او به سرعت به زادگاهش یعنی Groove Street برمی‌گردد اما از شانس بدش گیر چند پلیس که از گذشته آن‌ها را می‌شناخته می‌افتد و صحنه آغازین بازی نیز با ول کردن او توسط پلیسان در محله Balasa آغاز می‌شود که با عبور از این مرحله مشکلات یکی پس از دیگری به سراغ شخصیت اصلی بازی خواهد آمد که باید اورا کنترل کنید.

قلعه ۲ | سرگرم کننده ترین بازی کامپیوتری

بازی های کامپیوتری که به معنای واقعی اعتیادآور هستند - تکفارس 

بازی قلعه ۲ نزدیک به ۲۰ سال پیش عرضه شده است اما با این اوصاف گیم پلی آن هنوز هم میتواند شمارا برای روز های طولانی سرگرم کند. حالت های متنوعی در بازی وجود دارد که براساس انها میتوانید به سبک های خوبی دسترسی داشته باشید. حالت آنلاین : یکی از مهم ترین بخش های بازی بوده است که از طریق برنامه های کمکی نظیر تیم اسپیک میتوانید آنرا با دوستان خود اجرا کنید. حالت گیم پلی : در این بخش مراحل بسیاری برای شما درنظر گرفته شده است که باید با پادشاهان بسیاری مبارزه کنید که برنامه و حملات بسیاری را علیه شما پیاده سازی خواهند نمود. حالت سوم که به حالت آزاد معروف است اجازه انجام هرکاری را به شما میدهد که در این زمینه با ویژگی های بسیاری همراه خواهید بود. در بازی شما در نقش یک شوالیه قرار می گیرید که در میان ملت های قدرتمند دیگر است و باید با تدبیر و اندیشه خود شهرتان را گسترش داده ، منابع را به وسیله ساختمان های مختلف مانند چوب بری ، مزرعه و معدن های مختلف جمع اوری کنید و به ساخت یک قلعه بپردازید. این گیم در لیست دانلود بازی جهان باز برای کامپیوتر نیزبه جایگاه خوبی دست یافته است.

افسانه های قلعه | بهترین بازی کامپیوتری از نظر گیم پلی

بازی های کامپیوتری که به معنای واقعی اعتیادآور هستند - تکفارس 

بازی Stronghold Legends که در میان اعتیادآور ترین بازی های کماپیوتری جهان گزینه خوبی برای سرگرمی بوده است نسخه دیگری از بازی قلعه بوده که در بازی میتوانید با ماموریت های بسیاری همراه باشید. سبکی قدیمی در کنار طراحی با کیفیت را میتوان از اصلی ترین قابلیت های این بازی دانست که بدون شک برای ورود به صنعت استراتژیک باید از این بازی عبور کنید زیرا به نوعی آغاز آشنایی کاربر با این سبک را به تصویر کشیده است. بازی از نیرو و هیولاهای افسانه ای برخوردار است که در برخی مراحل برای شکست دادن دشمنان میتوانید از انها استفاده کنید. لازم است بدانید که در این زمینه موارد بسیاری برای شمادرنظر گرفته شده است که میتوانید به قهرمانان افسانه ای قلمرو خود نیز دسترسی داشته باشید. بطور کلی بازی Stronghold Legends به دو دسته تقسیم میشوند که مراحل از پیش تعریف شده که شامل یک سری ماموریت های سخت و دشوار است. مراحلی که در ابتدا راه و روش های نبرد را به شما آموزش میدهد و بعد از آن باید خودتان بدنبال پیروزی در مکان های ناشناخته باشید. این بخش از بازی برای هر سه پادشاه ماموریت های جداگانه ای را قرار داده است که در طول مراحل با سایر پادشاهان درگیر خواهید شد. و این موضوع تا جایی ادامه پیدا میکند که در آخرین مرحله بتوانید پادشاه دیگری را از میان بردارید.

اساسین کرید والهالا | بازی اعتیادآور برای کامپیوتر در سبک مبارزه ای

بازی های کامپیوتری که به معنای واقعی اعتیادآور هستند - تکفارس 

چهارمین بازی لیست بازی های کامپیوتری که به معنای واقعی اعتیادآور هستند به نسخه جدید اساسین کرید رسیده است که این بازی از گیم پلی بسیار خوبی برای سرگرمی برخوردار بوده است که میتواند شمارا برای روز های طولانی سرگرم کند زیرا از وسعت بالایی برخوردار است که این مورد سبب خواهد شد تا در شهر و روستا های بسیاری برای نقش آفرینی حضور پیدا کنید. داستان بازی Assassins Creed Valhalla در مورد یک زن و مرد وایکینگ می باشد که در همان ابتدای بازی باید بدنبال ماجراجویی هایی که سبب نابودی مراسمات و دوستان شما شده اند بروید. قلب شما در سینمایی که منتظر افتتاح آن بوده اید شکست و عزیزانتان طی یک اتفاق برنامه ریزی شده از دست رفتند که این مورد سبب خشمگین شدن شما شده است. با اجرای مراحل ابتدایی شما باید با برادرتان سیگورد به ماجراجویی های مختلفی در انگلیس بروید که در این بین مشکلات و موانع بسیاری سد راه شما خواهد شد. انگلیس در اوج قدرت خود است و با ۴ امپراطوری بزرگ یعنی مرسیا ، آنگلیای شرقی ، نورتومبریا و وسکس در ارتباط است که اگر قصد نابود کردن انگلستان را دارید باید از سد این کشورها نیز عبور کنید. 

دوران امپراطوری ها | لیست بازی های اعتیادآور برای PC

بازی های کامپیوتری که به معنای واقعی اعتیادآور هستند - تکفارس 

آخرین بازی لیست که Age of Empires IV نام دارد جدیدترین محصول اعتیادآور در سبک بازی های استراتژی بوده است که توانسته به امتیاز بالای دست پیدا کند. استفاده از چشم انداز و محیط های وسیع در بازی سبب شده است تا شما بعنوان یک پادشاه مسیر سخت و طولانی مدتی را در پیش داشته باشید. مسیری که شامل ۸ تمدن قدرتمند بوده و در آن گروه و سرزمین های ناشناخته بسیاری برای سنگ اندازی شکل گرفته اند که نباید آنها را نادیده گرفت. حضور تمدن های مختلف از چین تا دهلی سبب شده است تا کاربران بسیاری با سبک و سلایق مختلف وارد بازی شوند. جالب است بدانید که بازی شامل ۴ کمپین و ۳۵ ماموریت چالش برانگیز است که تمام مدت بازی در ۵۰۰ سال بطول خواهد انجامید. پیشنهاد میشود نظر خودرا در مورد این مقاله برای ما ارسال کنید. جالب است بدانید که سایت گیمفا به سایت مرجع این مقاله با عنوان دلیلی برای دانلود بازی کامپیوتر از پارسی دی ال نیز اشاره داشته است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.