ایلان ماسک احتمالاً می خواهد قید خرید توییتر را بزند - تکفارس 
ایلان ماسک احتمالاً می خواهد قید خرید توییتر را بزند - تکفارس 

ایلان ماسک احتمالاً می خواهد قید خرید توییتر را بزند

افشین نوری
۱۷ تیر ۱۴۰۱ - 22:05
ایلان ماسک

ایلان ماسک در حالیکه قصد خرید توییتر را به قیمت ۴۴ میلیارد دلار دارد، اما هنوز مشکلات زیادی بر سر محاسبه تعداد اکانت‌های فیک‌ این شبکه اجتماعی وجود دارد.‌

واشنگتن پست گزارش داده است که ایلان ماسک ممکن است به‌کلی قید خرید توییتر را بزند.‌به نظر می‌رسد ماسک به این نتیجه رسیده است که محاسبه دقیق تعداد اکانت‌های فیک توییتر تقریبا غیرممکن است و‌ بنابراین بهتر است که از خرید این شرکت منصرف شود. 

ماسک چند هفته پیش توییتر را تهدید کرد که در صورت شفاف نبودن درباره تعداد اکانت‌های فیک این شبکه اجتماعی ممکن است پیشنهاد خرید این شرکت را پس بگیرد. توییتر نیز قبول کرد که در این‌باره شفاف باشد.

توییتر گفته است که هر روز بیش از یک‌‌ میلیون اکانت اسپم را از پلتفرم خود حذف می‌کند و تعداد اکانت‌های فیک این شبکه اجتماعی به هیچ‌وجه بالاتر از ۵ درصد نیست. 

توییتر گفته است که عدد ۵ درصد را از طریق بررسی تصادفی هزاران اکانت به دست آورده است و‌ حتی اکانت‌های خصوصی را براساس IP آدرس آن‌ها بررسی کرده است.  

با این حال، به نظر نمی‌رسد که ایلان ماسک از این روش محاسبه قانع نشده است و بنابراین اگر توییتر نتواند اسناد دقیق‌تری ارائه کند ماسک خواهد توانست معامله خرید را با پرداخت غرامت ۱ میلیارد دلاری بر هم بزند.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید