گوگل شکل ظاهری آیکون پلی استور را تغییر می دهد - تکفارس 
گوگل شکل ظاهری آیکون پلی استور را تغییر می دهد - تکفارس 

گوگل شکل ظاهری آیکون پلی استور را تغییر می دهد

افشین نوری
۱۷ تیر ۱۴۰۱ - 18:17
پلی استور

گوگل جزو شرکت‌هایی است که آیکون‌های خود را دیر به دیر تغییر می‌دهد ولی واقعیت این است که حتی آیکون‌های محبوب نیز بعد از مدتی قدیمی می‌شوند و نیاز به تغییر دارند. 

با این حال، حتی زمانی که گوگل تصمیم به تغییر برخی آیکون‌های قدیمی خود می‌گیرد، تغییرات بسیار اندکی در آن‌ها ایجاد می‌کند بطوریکه اگر آن‌ها را با دقت نبینیم متوجه تغییرات‌شان نمی‌شویم.

حالا به نظر می‌رسد این شرکت تصمیم‌ گرفته است این‌بار تغییراتی در آیکون پلی استور خود ایجاد کند. گوگل آخرین بار در سال ۲۰۱۶ این آیکون را تغییر داده بود و حالا گزارش شده است که آیکون جدید با تغییرات اندکی در راه است. 

پلی استور

همانطور در تصاویر مشاهده می‌کنید آیکون جدید پلی استور دارای همان شکل مثلثی با رنگ‌های چهارگانه است، ولی گوشه‌های آن‌ این‌بار گردتر شده‌اند و چهار رنگ‌ آن نیز حالت  تیره‌تری پیدا کرده‌اند.

آیکون جدید پلی استور در برخی اپلیکیشن‌های گوگل مثل GPay و Google Pay ظاهر شده است و فعلا معلوم نیست که چه زمانی در همه اپلیکیشن‌های این شرکت مشاهده خواهد شد. 

پلی استور

همانطور که می‌دانید گوگل اخیرا آیکون‌ مرورگر کروم را نیز تغییر داده است و علاوه بر حذف سایه‌های آن، از رنگ‌های‌ زنده‌تری در آن استفاده کرده است. گوگل گفته بود که آیکون جدید کروم را برای سازگاری با چشم‌انداز مدرن این شرکت تغییر است و ‌حالا باید ببینیم‌ آیکون ‌جدید پلی استور با چه هدفی تغییر پیدا کرده است.‌‌

پلی استور

نظر شما درباره آیکون جدید پلی استور گوگل چیست؟ دیدگاه‌های خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید