ویدیوی تبلیغاتی ایسوس ذنفون ۹‌ منتشر شد [تماشا کنید] - تکفارس 
ویدیوی تبلیغاتی ایسوس ذنفون ۹‌ منتشر شد [تماشا کنید] - تکفارس 

ویدیوی تبلیغاتی ایسوس ذنفون ۹‌ منتشر شد [تماشا کنید]

افشین نوری
۱۶ تیر ۱۴۰۱ - 22:35
ذنفون ۹‌

ایسوس سال گذشته گوشی ذنفون ۸ را به‌عنوان یک پرچمدار کامپکت معرفی کرد و‌ حالا قصد دارد مدل جایگزین آن را با نام ذنفون ۹ معرفی کند. امروز مشخصات و طراحی این‌ گوشی فاش شده است. 

طراحی ذنفون ۹‌

امروز ویدیویی از این گوشی فاش شده است که طراحی آن را به‌خوبی نشان می‌دهد. طبق این ویدیو، ذنفون ۹ مثل ذنفون ۸ دارای طراحی کامپکت خواهد بود و دارای چهار رنگ سفید، قرمز، آبی و مشکی خواهد بود. همچنین یک بریدگی هول پانچ در بالای نمایشگر آن وجود خواهد داشت که میزبان دوربین سلفی دوگانه خواهد بود. در کناره‌های آن نیز می‌توان دکمه تنطیم صدا، دکمه پاور، سنسور اثر انگشت، دکمه ZenTouch، یک جک ‌هدفون ۳.۵ میلیمتری و‌ اسپیکرهای استریو را مشاهده کرد. ذنفون ۹ همچنین دارای استاندارد IP68 خواهد بود. 

ویدیوی جدید همچنین نشان می‌دهد که ایسوس لوازم جانبی متعددی را برای این گوشی ارائه خواهد کرد. 

مشخصات احتمالی ذنفون ۹

این گوشی احتمالا مجهز به یک نمایشگر ۵.۹ اینچی AMOLEDبا رزولوشن Full HD+ و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود و از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس استفاده خواهد کرد. 

دوربین‌های ذنفون ۹ شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور IMX766 سونی و لرزشگیر اپتیکی و یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود. باتری آن نیز ۴۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد بود. این گوشی احتمالا در دو رم ۸/۱۶ گیگابایتی و سه حافظه ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایتی عرضه خواهد شد و قیمت آن احتمالا بین ۸۰۰ تا ۹۰۰ یورو خواهد بود. 

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید