تصاویر سه بعدی سری گلکسی واچ ۵ سامسونگ فاش شد - تکفارس 
تصاویر سه بعدی سری گلکسی واچ ۵ سامسونگ فاش شد - تکفارس 

تصاویر سه بعدی سری گلکسی واچ ۵ سامسونگ فاش شد

افشین نوری
۱۶ تیر ۱۴۰۱ - 14:45
گلکسی واچ ۵

در حالیکه چند ماه تا زمان معرفی سری گلکسی واچ ۵ سامسونگ باقی مانده است یک افشاگر مطرح به نام‌ ایوان بلاس رندرهای ۳۶۰ درجه‌ای دو مدل گلکسی واچ ۵ استاندارد و گلکسی واچ ۵ پرو را منتشر کرده است.

طبق شایعات، گلکسی واچ ۵ استاندارد با نام رمزی Heart ممکن است در دو سایز ۴۰ و ۴۴ میلیمتری معرفی شود و تصاویر زیر مربوط به مدل ۴۴ میلیمتری آن می‌شود. 

به نظر می‌رسد این مدل تنوع رنگی بیشتری نسبت به مدل پرو‌ خواهد داشت و در رنگ‌های گرافیتی، آبی، نقره‌ای و طلایی صورتی عرضه خواهد شد. 

گلکسی واچ ۵

ایوان پلاس همچنین تصاویر سه‌بعدی گلکسی واچ ۵ پرو را منتشر کرده است که‌ ظاهرا فقط در یک سایز ۴۵ میلیمتری معرفی خواهد شد و جایگزین گلکسی واچ ۴ کلاسیک خواهد شد. این مدل در رو رنگ خاکستری و مشکی قابل‌دسترس خواهد بود. در این ساعت به جای حاشیه چرخان از یک حاشیه‌ فیزیکی استفاده خواهد کرد. 

امسال هر دو مدل گلکسی واچ ۵ به جای پوشش محافظتی گوریلا گلس DX از Sapphire Crystal استفاده کنند. این ساعت‌ها دارای یک نسخه LTE خواهند بود و از GPS و ۵ATM پشتیبانی خواهند کرد. نرم‌افزار این ساعت‌ها نیز به احتمال زیاد One UI Watch 4.5 بر پایه wearOS 3.5 خواهد بود. 

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید