شیائومی ۱۲T پرو با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی در راهست - تکفارس 
شیائومی ۱۲T پرو با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی در راهست - تکفارس 

شیائومی ۱۲T پرو با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی در راهست

افشین نوری
۱۶ تیر ۱۴۰۱ - 09:25
شیائومی 12T پرو

شیائومی چند روز پیش سری شیائومی ۱۲S را با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس معرفی کرد و حالا به نظر می‌رسد که این شرکت در حال کار روی سری شیائومی ۱۲T برای بازارهای جهانی است که مجهز به تراشه بعدی کوالکام خواهد بود. امروز مشخصات دوربین اصلی مدل شیائومی ۱۲T پرو فاش شده است. 

یک افشاگر به نام Chunvn8888 گفته است که شیائومی ۱۲T پرو مجهز به دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی خواهد بود. سال گذشته شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه شیائومی از یک دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی در سری شیائومی ۱۲ استفاده خواهد کرد اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد. حالا به نظر می‌رسد که شیائومی ۱۲T پرو اولین گوشی این شرکت با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی خواهد بود. 

بد نیست بدانید که در حال حاضر فقط دو سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی وجود دارند که عبارتند از ISOCELL HP1 و HP3. سنسور اولی دارای سایز ۱/۱.۲۲ اینچی است که ظاهرا قرار است در یکی از گوشی‌های موتورولا استفاده شود. بنابراین به نظر می‌رسد که سنسور دوم با سایز ۱/۱.۴ اینچ در داخل شیائومی ۱۲T پرو استفاده خواهد شد. 

طبق شایعات، شیائومی ۱۲T پرو مجهز به یک نمایشگر ۱۲۰ هرتزی AMOLEDخواهد بود و احتمالا قیمتی حود ۶۵۰ دلار خواهد داشت.

نظر شما درباره این گوشی چیست؟ آیا فکر می‌کنید شیائومی با این گوشی می‌تواند به رقابت برندهای بزرگی مثل اپل و سامسونگ برود؟

منبع: Notebookcheck

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید