گزارش: ۳۶ درصد کاربران پیکسل گوگل قصد عوض کردن گوشی خود را دارند - تکفارس 
گزارش: ۳۶ درصد کاربران پیکسل گوگل قصد عوض کردن گوشی خود را دارند - تکفارس 

گزارش: ۳۶ درصد کاربران پیکسل گوگل قصد عوض کردن گوشی خود را دارند

افشین نوری
۱۵ تیر ۱۴۰۱ - 18:14
پیکسل گوگل

گوگل سال گذشته گوسی‌های سری پیکسل ۶ را با تبلیغات فراوان معرفی کرد و حالا به نظر می‌رسد که محبوبیت گوشی‌های پیکسل گوگل در بین مشتریان کاهش یافته است. 

وب‌سایت TradingPlatforms در گزارش جدید خود گفته است که ۳۶ درصد دارندگان فعلی گوشی پیکسل از آن راضی نیستند و قصد دارند گوشی دیگری بخرند.

به نظر می‌رسد گوشی‌های پیکسل گوگل نتوانسته‌اند تجربه کاربری رضایت‌بخشی را در اختیار دارندگان خود قرار دهند و ضعیف‌تر از سایر گوشی‌ها عمل کرده‌اند‌. 

دارندگان گوشی‌های پیکسل اخیرا به مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری زیادی برخورد کرده‌اند‌ که همین موضوع باعث کاهش عمر این ‌گو‌شی‌ها شده و نارضایتی خریداران را در پی داشته است.‌ حتی گفته می‌شود، گوشی پیکسل ۶ پرو پرباگ‌ترین گوشی دنیاست.

هرچند سری پیکسل ۶ گوگل برای اولین بار سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر را ارائه کردند اما دارندگان آن‌ها مشکلات زیادی با این سنسور پیدا کردند و از طرفی، باتری این گوشی‌ها نیز با مشکلاتی مواجه شد و در مقایسه با سایر گوشی‌ها خیلی دیرتر شارژ می‌شدند. 

بدتر از آن اینکه این گوشی‌ها فاقد شارژر در جعبه خود بودند و این موضوع واقعا سوالات زیادی را برای خریداران ایجاد کرد. نمایشگر این گوشی‌ها نیز با مشکلاتی مواجه شدند. 

در هر حال، به نظر می‌رسد که کاربران گوشی‌های پیکسل گوگل از خرید خود چندان راضی نیستند و باید ببینیم که گوگل برای جلب رضایت آن‌ها چه اقداماتی انجام ‌می‌دهد. 

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید