اختلاف نظر درباره سیستم دوربین پشت گلکسی زد فولد ۴ همچنان ادامه دارد - تکفارس 
اختلاف نظر درباره سیستم دوربین پشت گلکسی زد فولد ۴ همچنان ادامه دارد - تکفارس 

اختلاف نظر درباره سیستم دوربین پشت گلکسی زد فولد ۴ همچنان ادامه دارد

افشین نوری
۱۵ تیر ۱۴۰۱ - 08:51
گلکسی زد فولد 4

در حالیکه هنوز چند ماه تا معرفی گلکسی زد فولد ۴ باقی مانده است شایعات زیادی درباره احتمال بهبود سیستم دوربین این گوشی وجود دارد. از ظرف دیگر گفته می‌شود که نمایشگر این گوشی چین‌خوردگی‌ کمتری در وسط خود خواهد داشت. رندرهایی نیز به‌تازگی از این گوشی منتشر شده‌اند که نشان می‌دهند که ماژول دوربین پشت گلکسی زد فولد ۴ دقیقا مشابه گلکسی S22 اولترا خواهد بود. 

این رندرها توسط یک افشاگر به نام Steve H.McFly منتشر شده‌اند و هنوز تردیدهایی درباره صحت آن‌ها وجود دارد. امروز یک افشاگر دیگر به نام TechTalkTV گفته است که رندرهای McFly درست نیست و ماژول دوربین پشت گلکسی زد فولد ۴ تغییری نسبت به مدل قبلی خود نخواهد کرد و بنابراین شباهتی به ماژول دوربین گلکسی S22 اولترا نخواهد داشت. این افشاگر همچنین گفته است که زد فولد ۴ از یک دوربین اصلی ۴۰ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد.

در حالیکه گوشی‌های تاشو مزیت‌هایی نسبت به گوشی‌های مرسوم دارند، اما آن‌ها همیشه در بخش دوربین ضعف داشته است و‌ اخیرا نیز شایعاتی درباره احتمال معرفی گوشی‌های ارزان‌تر گلکسی فولد A از سوی سامسونگ وجود داشته است. 

به هر حال، اگر شایعات فعلی درست باشند انتظار می‌رود سامسونگ امسال در گلکسی زد فولد ۴ از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با زوم ۳ برابر استفاده کند. در حال حاضر، گلکسی زد فولد ۳ از یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با زوم ۲ برابر بهره می‌برد. 

بنابراین آنچه مهم است این است که امسال شاهد بهبود سنسورهای دوربین زد فولد ۴ خواهیم بود، هرچند که چیدمان آن‌ها در پنل پشت گوشی ممکن است تغییری نکند. ضمن اینکه این گوشی احتمالا از جدیدترین تراشه کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس استفاده خواهد کرد و قطعا عملکرد بهتری نسبت به زد فولد ۳ خواهد داشت. 

این گوشی همچنین ممکن است سبک‌تر و بادوام‌تر از مدل قبلی خود باشد و باید منتظر بمانیم و ببینیم سامسونگ در نهایت آن را با چه مشخصاتی معرفی می‌کند. 

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید