گزارش: ظاهراً کارگران اخراج شده از تسلا، از این شرکت ناراضی نیستند - تکفارس 
گزارش: ظاهراً کارگران اخراج شده از تسلا، از این شرکت ناراضی نیستند - تکفارس 

گزارش: ظاهراً کارگران اخراج شده از تسلا، از این شرکت ناراضی نیستند

افشین نوری
۱۴ تیر ۱۴۰۱ - 18:44
تسلا

هرچند این‌روزها اخراج شدن از کار ممکن است خوشایند نباشد اما ظاهرا در مورد تسلا اینگونه نبوده است و کسانی که زمانی در این شرکت کار می‌کرده‌اند و حالا از کار برکنار شده‌اند احساس خوبی نسبت به آن دارند و‌ می‌گویند که افتخار می‌کنند زمانی در این شرکت کار کرده‌اند‌.

ایلان ماسک ماه پیش اعلام کرد که تسلا امسال هیچ‌ استخدام جدیدی نخواهد داشت و ۱۰ درصد از نیروهای خود را تعدیل خواهد کرد. هرچند این تعدیل فقط شامل نیروهای حقوق‌بگیر خواهد شد و شامل کارگرهای ساعتی نخواهد شد، اما در مجموع حدود ۳.۵ درصد از کل نیروهای این شرکت کار خود را از دست خواهند داد. ‌

البته برخی کارکنان تسلا نسبت به این اقدام تسلا شکایت کرده‌اند و گفته‌اند که این شرکت باید دو ماه قبل از تعدیل نیرو به آن‌ها اطلاع می‌داد. با این حال، اکثر کسانی که از تسلا اخراج شده‌اند اصلا از این شرکت ناراضی نیستند‌.

وب‌سایت Insider در بررسی‌های خود، به اکانت‌هایی در لینکدین برخورد کرده است که زمانی در تسلا مشغول به کار بوده‌اند اما الان علیرغم اخراج شدن، باز هم از این شرکت به خوبی یاد می‌کنند. یکی از آن‌ها نوشته است که به مدت ۱.۵ سال برای تسلا کار کرده است و الان به این موضوع افتخار می‌کند. یک نفر دیگه هم گفته است که کار کردن در این شرکت بزرگترین موفقیت و افتخار او بوده است. موارد مشابه دیگری نیز در لینکدین وجود دارند که همگی از بودن در شرکت تسلا اظهار خوشحالی کرده‌اند‌.‌

در حال حاضر، تسلا از همه کارکنان‌ خود خواسته است که با فروکش کردن کرونا به سر کار خود بازگردند و با همه توان خود به تولید خودروهای برقی این شرکت کمک کنند. از طرف دیگر طبق یک گزارش جدید، تعداد خودروهای عرضه شده‌ی تسلا در سه ماهه دوم امسال کاهش یافته است و‌ این موضوع می‌تواند زنگ خطری برای این شرکت باشد.

منبع: Techspot

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید