شما می‌توانید اکانت اینستاگرام‌ خود را مثل خانه‌تان بیمه کنید - تکفارس 
شما می‌توانید اکانت اینستاگرام‌ خود را مثل خانه‌تان بیمه کنید - تکفارس 

شما می‌توانید اکانت اینستاگرام‌ خود را مثل خانه‌تان بیمه کنید

افشین نوری
۱۴ تیر ۱۴۰۱ - 18:09
اینستاگرام

همه ما معمولا دارایی‌های فیزیکی خود مثل ماشین و خانه را بیمه می‌کنیم اما حالا شما می‌توانید پروفایل اینستاگرام‌ خود را نیز بیمه کنید.

وب‌سایت تک‌کرانچ گزارش داده است یک شرکت به نام Notch شروع به بیمه کردن اکانت اینستاگرام کاربران به قیمت پایه ۸ دلار در ماه می‌کند. این سرویس عمدتا برای کسانی است که بیشتر وقت خو‌د را در اینستاگرام می‌گذرانند و اکانت‌شان برایشان اهمیت بالایی دارد. این بیمه، اکانت شما را در برابر هک پوشش خواهد داد اما قرار است به‌زودی امکان بیمه کردن در برابر ساسپند شدن نیز به آن ضافه شود.

البته پولی که شما ماهانه برای بیمه کردن خود خواهید پرداخت براساس تعداد فالورهای شما، میزان تعاملات شما و تعداد پست‌های شما در ماه تعیین خواهد شد و در واقع همه اینها ارزش اکانت اینستاگرام شما را نشان خواهند داد. بنابراین هرچه اکانت شما ارزش بالایی داشته باشد باید برای بیمه کردن آن پول بیشتری بپردازید. ‌

البته، برآورد شرکت Notch تقریبی خواهد بود و ممکن است ارزیابی درستی از اکانت شما نداشته باشد ولی در کل قوانین این شرکت براساس موارد فوق بنا نهاده شده است و در صورت امضای قرارداد با آن باید به آن پایبند بود.

برای نمونه، اگر کسی در ماه ۳۸ دلار به این شرکت بابت بیمه بپردازد که در سال مبلغی برابر ۴۵۹ دلار می‌شود، در صورتی که اکانت این فرد هک شود و او امکان دسترسی به آن را نداشته باشد، Notch بابت هر روزی که کاربر مذکور به اکانت خود دسترسی نداشته باشد به او ۲۴۴ دلار در روز پرداخت خواهد کرد. سقف پرداخت‌ها ۲۲ هزار دلار در سال خواهد بود و این پرداخت‌ها ۴۸ ساعت بعد از هک شدن شروع خو‌اهد شد.

شرکت Notch یک شرکت استارتاپ است که کار خود را به‌تازگی شروع کرده است و بهتر است دقت کافی در مورد خدمات آن صورت بگیرد. ما هنوز نمی‌دانیم که این شرکت تا چه حد به تعهدات خود عمل می‌کند و باید منتظر ماند و دید بازخوردهای کاربرانی که از خدمات آن استفاده کرده‌اند چگونه خواهد بود.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.