اپل واچ سری ۸ احتمالاً قادر به تشخیص تب خواهد بود - تکفارس 
اپل واچ سری ۸ احتمالاً قادر به تشخیص تب خواهد بود - تکفارس 

اپل واچ سری ۸ احتمالاً قادر به تشخیص تب خواهد بود

افشین نوری
۱۳ تیر ۱۴۰۱ - 09:11
اپل واچ 8

اپل قرار است پاییز امسال از ساعت‌های هوشمند اپل واچ سری ۸ رونمایی کند و حالا مارک گورمان تحلیلگر مطرح بلومبرگ گزارش داده است که این سری مجهز به سنسوری برای نشان دادن دمای بدن خواهد بود و این دما را در قالب نوتیفیکیشن به شما نشان خواهد داد. ‌

این برای اولین بار که مارک گورمان ادعا می‌کند سری اپل واچ ۸ قادر به اندازه‌گیری حرارت بدن کاربران خواهد بود. او همچنین قبلا گفته بود که اپل در سری ۸ قابلیت‌های سلامت متنوعی ارائه خواهد کرد اما او صحبتی درباره قابلیت فوق نکرده بود. 

به گفته این تحلیلگر، قابلیت سنجش دمای بدن اپل واچ سری ۸ توانسته با موفقیت آزمون‌های داخلی اپل را بگذراند و تقریبا می‌توان گفت که حتما روی این سری ارائه خواهد شد. 

گورمان درباره مشخصات اپل واچ سری ۸ نیز گفته است که این سزس احتمالا در بخش مشخصات ارتقاهای جزئی نسبت به سری قبلی خواهد داشت و به نظر می‌رسد از همان تراشه اپل واچ سری ۶ و ۷ در داخل این ساعت استفاده خواهد کرد. البته به نظر گورمان اپل فقط ممکن است تغییراتی در نمایشگر این سری ایجاد کند که آن هم محدود خواهد بود.

گورمان در مورد ایرپادرپرو ۲ اپل نیز پیش‌بینی کرده است که این ایر باد مجهز به هیچ کدام از سنسورهای سنجش ضربان قلب و دمای بدن نخواهد بود و اپل این قابلیت‌ها را احتمالا سال آینده ارایه خواهد کرد.

منبع: Engadget‌

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید