پوسترهای رسمی شیائومی ۱۲S اولترا فاش شد - تکفارس 
پوسترهای رسمی شیائومی ۱۲S اولترا فاش شد - تکفارس 

پوسترهای رسمی شیائومی ۱۲S اولترا فاش شد

افشین نوری
۱۲ تیر ۱۴۰۱ - 22:43
شیائومی 12S اولترا

شیائومی قرار است فردا از سری شیائومی ۱۲Sرونمایی کند و رده‌بالاترین مدل این سری گوشی شیائومی ۱۲S اولترا خواهد بود. تاکنون شایعاتی درباره طراحی این گوشی وجود داشته است اما حالا پوسترهای رسمی آن منتشر شده است که دید خوبی در اختیار ما قرار می‌دهند.

طبق این تصاویر، شیائومی ۱۲S اولترا دارای یک پنل چرمی در پشت است و احتمالا یک نسخه سرامیکی نیز برای آن وجود خواهد داشت. در قسمت بالای پنل یک ماژول دوربین بسیار بزرگ وجود دارد. این ماژول به شکل دایره است و در کنار آن هیچ نمایشگر ثانویه‌ای وجود ندارد.‌

شیائومی 12S اولترا

شیائومی اخیرا اعلام کرده بود که شیائومی ۱۲S اولترا مجهز به سنسور یک اینچی IMX989 سونی خواهد بود. دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی این‌ گوشی ظاهرا در وسط ماژول دوربین قرار خواهد داشت و در پایین آن یک دوربین تله‌فوتو ۴۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۵ برابر و در سمت چپ آن یک دوربین فوق‌‌عریض ۴۸ مگاپیکسلی و در سمت راست آن یک فلاش LED وجود خواهد داشت. برند لایکا هم در گوشه سمت چپ ماژول دوربین به چشم می‌خورد.

شیائومی 12S اولترا

متاسفانه در پوسترهای امروز هیچ تصویری از جلوی شیائومی ۱۲S اولترا وجود ندارد. با این حال، رندرهای قبلی این گوشی اشاره به یک نمایشگر AMOLED با بریدگی هول پانچ داشتند. نمایشگر این گوشی احتمالا یک پنل ۶.۷ اینچی AMOLED با رزولوشن  QHD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود و در داخل آن از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس با ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 و ‌یک باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ ۶۷ وات استفاده خواهد شد. دوربین سلفی این گوشی نیز احتمالا یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی خواهد بود.

نظر شما درباره این‌ گوشی چیست؟

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.