مشخصات کلیدی شیائومی ۱۲S پرو فاش شد - تکفارس 
مشخصات کلیدی شیائومی ۱۲S پرو فاش شد - تکفارس 

مشخصات کلیدی شیائومی ۱۲S پرو فاش شد

مهدی حلوائی
۱۲ تیر ۱۴۰۱ - 20:53
شیائومی 12S پرو

در حالی که شیائومی برای رونمایی گوشی‌های شیائومی ۱۲S ،۱۲S پرو و ۱۲S اولترا در تاریخ ۱۳ تیر آماده می‌شود، حالا امروز اطلاعاتی از نسخه‌ی ۱۲S پرو فاش شده است. شیائومی مدتی پیش اعلام کرده بود که این گوشی به همراه تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ به بازار عرضه می‌شود و حالا لی جون (Lei Jun)، مدیرعامل شیائومی، به عرضه‌ی نسخه‌ی دایمنسیتی آن اشاره کرده است.

شیائومی 12S پرو

توییت جدید لی جون به استفاده‌ی شیائومی ۱۲S پرو از تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ پلاس اشاره داشته است. شیائومی همچنین امروز تصاویری از این گوشی را منتشر کرده که مشخصات کلیدی آن را فاش کرده‌اند. بر اساس این تصاویر، شیائومی ۱۲S پرو از نمایشگر امولد ۶.۷۳ اینچی با وضوح ۲K، نرخ تازه‌سازی متغیر ۱۲۰ هرتز، تراکم پیکسلی ۵۵۲ppi و میزان روشنایی ۱۵۰۰ نیت بهره برده است.

شیائومی 12S پرو

شیائومی ۱۲S از فست شارژ ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند و شارژ کامل آن تنها در ۱۹ دقیقه انجام می‌شود. این گوشی همچنین از شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی و شارژ معکوس ۱۰ واتی نیز پشتیبانی کرده و ترکیب دوربین‌های آن شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (حسگر سونی IMX707)، فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۱۵ درجه و تله‌فوتوی ۵۰ مگاپیکسلی می‌شود.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.