متا پروژه رمزارز Novi خود را تعطیل می کند - تکفارس 
متا پروژه رمزارز Novi خود را تعطیل می کند - تکفارس 

متا پروژه رمزارز Novi خود را تعطیل می کند

افشین نوری
۱۲ تیر ۱۴۰۱ - 11:16
متا

متا امروز اعلام کرد که سرویس انتقال پول خودش به نام Novi را از اول سپتامبر امسال متوقف می‌کند. این سرویس، از کیف پول رمزارز متا برای انتقال استفاده می‌کند و در پروژه متاورس این شرکت کاربرد دارد.

 از آنجائیکه پروژه رمزارز متا بارها مورد انتقاد سناتورهای آمریکایی قرار گرفته است، این شرکت تصمیم گرقته است آن را برای همیشه تعطیل کند و سخنگوی این شرکت نیز امروز اعلام کرده است که متا دیگر از فناوری‌های مرتبط با پروژه Novi در محصولات آینده خود استفاده نخواهد کرد. ‌

 به‌گفته این سخنگو، اپلیکیشن‌های Novi و Novi on WhatsApp  از تاریخ ۲۱ جولای هیچ‌ خدماتی را به کاربران ارائه نخواهند کرد و بنابراین بهتر است که کاربران قبل از آن تاریخ اطلاعات شخصی خود شامل تاریخچه تراکنش‌ها و سایر موارد را منتقل کنند. 

متا در بیانیه خود گفته است:

ما سال‌ها تمام تلاش خود را کردیم تا محصولات جدیدی را در حوزه بلاک چین و ‌رمزارزها ارائه کنیم اما قصد داریم در ادامه، فعالیت خود را در فضای web3 گسترش دهیم و امیدواریم که این فناوری‌ها باعث خلق نوآوری‌های جدید در دنیای متاورس شوند. 

متا سیستم Novi را سال گذشته معرفی کرد. این سرویس از رمزارز USDP به جای کوین از رده خارج‌شده‌ی Diem برای استفاده در کیف پول کاربران استفاده می‌کنند و زمینه تراکنش‌های راحت‌تر را برای کاربران فراهم می‌کند. 

حالا به نظر می‌رسد متا آینده‌ای برای Novi نمی‌بیند و احتمالا برنامه‌های دیگری در سر دارد که باید منتظر ماند و دید این برنامه‌ها به چه صورت اجرایی می‌شوند. 

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.