اینستاگرام گزینه حذف اکانت مستقیماً از داخل اپلیکیشن را ارائه کرد - تکفارس 
اینستاگرام گزینه حذف اکانت مستقیماً از داخل اپلیکیشن را ارائه کرد - تکفارس 

اینستاگرام گزینه حذف اکانت مستقیماً از داخل اپلیکیشن را ارائه کرد

افشین نوری
۱۱ تیر ۱۴۰۱ - 18:56
اینستاگرام

اینستاگرام به منظور تبعیت از قوانین جدید اپ استور اپل مجبور شده است قابلیتی را ارائه کند که به کاربران اجازه می‌دهد اکانت را خود را مستقیما از داخل اپلیکیشن پاک کنند‌.

اپل به همه توسعه‌دهندگان اپلیکیشن در اپ استور اعلام کرده است که باید از تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۲۲ از قابلیت حذف اکانت در داخل اپلیکیشن پشتیبانی کنند. حالا اینستاگرام نیز به تبعیت از این قانون، گزینه حذف اکانت را به اپلیکیشن خود اضافه کرده است. 

براساس قانون جدید اپل، اپلیکیشن‌ها باید شرایطی را برای کاربران خود فراهم کنند که آن‌ها به‌راحتی و در کمترین زمان ممکن اکانت خود را پاک ‌کنند و صرفا گزینه‌ی دی‌اکتیو کردن اکانت را در اختیار نداشته باشند. به گفته اپل، کاربران باید قادر باشند در لحظه که خواستند تمام اطلاعات خود را به همراه اکانت‌شان پاک کنند. 

تا قبل از این، کاربران اینستاگرام برای پاک کردن اکانت خود بایستی از طریق یک مرورگر وب وارد اکانت خود می‌شدند تا بتوانند حساب کاربری خود را برای همیشه پاک کنند. حالا شما برای حذف اکانت خود به‌راحتی می‌توانید به بخش تنظیمات اپلیکیشن اینستاگرام بروید و گزینه Delete را انتخاب کنید. 

شما برای بازگرداندن حساب حذف شده‌ی خود ۳۰ روز وقت خواهید داشت و در صورتی که در طول این مدت وارد اکانت خود شوید فرایند حذف شدن ادامه نخواهد یافت. اینستاگرام گفته است که گزینه حذف اکانت، آزادی عمل بیشتری را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

منبع: Macrumores

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.