تصویر قاب محافظ ناتینگ فون ۱ لو رفت؛ چراغ‌ها روشن می‌مانند - تکفارس 
تصویر قاب محافظ ناتینگ فون ۱ لو رفت؛ چراغ‌ها روشن می‌مانند - تکفارس 

تصویر قاب محافظ ناتینگ فون ۱ لو رفت؛ چراغ‌ها روشن می‌مانند

مهدی ملکی
۱۱ تیر ۱۴۰۱ - 13:11
ناتینگ فون ۱

طراحی منحصر به فرد ناتینگ فون ۱، مخصوصاً نوارهای نورانی پشت آن، بزر‌گ‌ترین مزیت این گوشی هوشمند به شمار می‌روند. با این حال اگر تمایل به استفاده از قاب‌های محافظ عادی داشته باشید، قسمت بزرگی از این طراحی محو خواهد شد.

به تازگی تصاویری قاب محافظ رسمی فون ۱ توسط یک افشاگر معتبر Ishan Agrawal فاش شده که راه حل ناتینگ برای جلوگیری از این موضوع را نشان می‌دهد. این قاب نیمه‌شفاف است بنابراین طراحی پشتی محو نخواهد شد و کاربران حتی هنگام استفاده از این قاب هم می‌توانند نوارهای نورانی پشت آن را مشاهده کنند.

طراحی این سه نوار نورانی در رویداد قبلی ناتینگ برای معرفی فون ۱، رونمایی شد. اکنون با توجه به بررسی اجمالی یکی از یوتیوبرها به نام MKBHD در این خصوص، بهتر می‌توان عملکرد این نوارها را درک کرد.

نوارها چندین هدف دارند که مثلاً می‌توانیم به نقش‌آفرینی به عنوان نشانگر اعلان شارژ هنگامی که صفحه گوشی رو به پایین است، اشاره کنیم. همان‌طور که MKBHD اشاره می‌کند، این نوارها قابلیت شخصی‌سازی دارند و به صاحبان گوشی گزینه‌های متنوعی را حین برنامه‌ریزی برای انواع اعلان‌ها ارائه می‌دهند.

با توجه به چیزهایی که تاکنون دیده و شنیده‌ایم، فون ۱ در دو رنگ سفید و مشکی عرضه خواهد شد. در تصویر فاش شده، شاهد یک قاب مشکی هستیم اما شاید نسخه سفید یا کاملاً شفاف آن نیز به زودی معرفی شده و هم‌زمان با عرضه گوشی، در دسترس قرار گیرد.

هنوز چیزی در خصوص محتویات جعبه ناتینگ فون ۱ تایید نشده اما ظاهراً خبری از آداپتور شارژ درون جعبه نخواهد بود. با این حساب آیا ممکن است قاب مذکور جایگزین آن شود؟ معمولاً چنین مواردی از منطقه‌ای به منطقه‌ای دیگر متفاوت هستند.

ناتینگ فون ۱

طرفداران شرکت ناتینگ پیش‌بینی می‌کردند که فون ۱ به پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۱ مجهز خواهد بود. با این حال مدیر عامل اجرایی این شرکت طی مصاحبه با رسانه InputMag رسماً استفاده از اسنپدراگون ۷۷۸G پلاس را تایید کرد. این پردازنده به غیر از پشتیبانی از شارژ بی‌سیم و شارژ بی‌سیم معکوس، دقیقاً از همان مشخصات اسنپدراگون ۷۷۸G بهره می‌برد.

طبق گزارش TechDroider، فون ۱ دارای یک نمایشگر ۶.۵۵ اینچی OLED است که می‌تواند محتوا را با رزولوشن ۱۰۸۰p * 2400 نمایش دهد. با توجه به رندرهایی که تا به حال دیده‌ایم، یک دوربین به شکل روزنه درون قسمت بالا، سمت چپ این نمایشگر جا گرفته است.

سرانجام باید گفت که هنوز زمان عرضه این گوشی هوشمند مشخص نیست. ما طی هفته‌های آینده با برگزاری رویداد بعدی ناتینگ که در تکفارس هم پخش می‌شود، اطلاعات بیشتری کسب خواهیم کرد.

منبع: GSM Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.