یوتیوب ابزار جدیدی برای حذف کامنت‌های اسپم عرضه کرد - تکفارس 
یوتیوب ابزار جدیدی برای حذف کامنت‌های اسپم عرضه کرد - تکفارس 

یوتیوب ابزار جدیدی برای حذف کامنت‌های اسپم عرضه کرد

افشین نوری
۱۰ تیر ۱۴۰۱ - 08:06
یوتیوب

یوتیوب قصد دارد ابزارهای بیشتری را برای حذف کامنت‌های اسپم در این پلتفرم عرضه کند. حالا خالقان محتوا می‌‌توانند در سرویس یوتیوب استودیو تنظیمات بیشتری در این‌باره اعمال کنند. 

به گفته یوتیوب، شما با استفاده از گزینه “Increase strictness” می‌توانید سخت‌گیری بیشتری درباره کامنت‌های زیر ویدیوها اعمال کنید. این کار باعث خواهد شد تا میزان کامنت‌های اسپم به‌طرز قابل‌توجهی کاهش یابد و کاربران محیط سالم‌تری را تجربه کنند. از طرف دیگر، شما مجبور نخواهید شد کامنت‌ها را به‌کلی ببندید یا اینکه مجبور شوید همه کامنت‌ها را به‌طور دستی کنترل کنید. 

 یوتیوب قابلیت دیگری نیز برای پلتفرم خود ارائه کرده است که باعث خواهد شد کانال‌های یوتیوبی نتوانند تعداد مشترکین خود را مخفی کنند. به گفته یوتیوب این کار باعث خواهد شد تا کانال‌های جعلی نتوانند صرفا با انتخاب اسم یک فرد یا برند مشهور نتوانند خودشان را جای آن‌ها جا بزنند و باعث فریب کاربران شوند. بنابراین اکر کاربری ببیند که تعداد مشترکین کانالی که اسم مشهور دارد فقط ۱۰۰ تاست متوجه می‌شود که این کانال در واقع یک کانال فیک است. این قابلیت قرار است از تاریخ ۲۹ جولای اعمال شود و می‌تواند بسیار سودمند باشد. 

به این ترتیب، ما با دو قابلیتی که یوتبوب امروز عرضه کرده است شاهد فضای امن‌تر و شفاف‌تری در این پلتفرم ویدیویی خواهیم بود و انتطار می‌رود که سایر شبکه‌های اجتماعی نیز چنین قابلیت‌هایی را برای کمک به کاربران خود ارائه کنند. 

نظر شما درباره این قابلیت‌ها چیست؟

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید