گوگل تغییرات بصری جدیدی برای جیمیل ارائه کرد - تکفارس 
گوگل تغییرات بصری جدیدی برای جیمیل ارائه کرد - تکفارس 

گوگل تغییرات بصری جدیدی برای جیمیل ارائه کرد

افشین نوری
۹ تیر ۱۴۰۱ - 10:48
gmail

گوگل به‌تازگی ظاهر جدیدی برای جیمیل ارائه کرده است و همه اپلیکیشن‌های چت گوکل مثل Chat و Meet را برای دسترسی سریع‌تر به آن‌ها، در یک قسمت واحد ارائه کرده است.‌

ظاهر جدید جیمیل از امروز برای همه کاربران عرضه می‌شود و ممکن است کمی طول بکشد. با این حال، اگر شما تمایلی به استفاده از آن نداشتید می‌توانید آن را به ظاهر قبلی برگردانید. 

ظاهر جدید جیمیل ابتدا به‌صورت آزمایشی در ماه ژانویه امسال عرضه شد و لی‌اوت آن کاملا متفاوت از لی‌او نسخه کلاسیک بود. شما در نسخه کلاسیک برای هر اپلکیشن گوگل در جیمیل نیاز به باز کردن تب‌های مختلفی داشتید اما در نسحه جدید همه این اپلیکیشن‌ها در یک قسمت واحد که در گوشه بالا سمت چپ صفحه جیمیل قرار دارد ارائه شده‌اند. 

جیمیل

شما همچنین می‌توانید تعیین کنید چه اپلکیشن‌هایی در داخل این قسمت قرار بگیرند. ظاهر جدید جیمیل به شما کمک خواهد کرد تا کارهای خود را سریع‌تر انجام‌ دهید و هر موقع که خواستید، به نسخه کلاسیک برگردید. 

لازم به ذکر است که نسخه جدید جیمیل، به‌طور خودکار اعمال خواهد شد و شما برای بازگرداندن آن به نسخه کلاسبک باید در بخش تنظیمات قسمت Quick Settings گزینه Go back to the original Gmail view را انتخاب کنید. شما همچنین می‌توانید با انتخاب گزینه Reload ان را به ظاهر حدید برگردانید. 

نظر شما درباره ظاهر جدید حیمیل چیست؟ دیدگاههای خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: DigitalTrends

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.