واتساپ به‌زودی اجازه استفاده از آواتارها در چت های ویدیویی را می دهد - تکفارس 
واتساپ به‌زودی اجازه استفاده از آواتارها در چت های ویدیویی را می دهد - تکفارس 

واتساپ به‌زودی اجازه استفاده از آواتارها در چت های ویدیویی را می دهد

افشین نوری
۸ تیر ۱۴۰۱ - 18:08
واتساپ

وب‌سایت WABetaInfo گزارش داده است که واتساپ در حال کار روی قابلیتی است که به کاربران اجازه خواهد داد در چت‌های ویدیویی به جای تصویر خودشان از آواتار استفاده کنند.

هنوز زمان عرضه این قابلیت مشخص نیست اما وب‌سایت مذکور گفته است که واتساپ هم‌اکنون در حال توسعه آن است و اگر قابلیت معرفی شود بسیار سرگرم‌کننده خواهد بود.

این قابلیت هنوز برای کاربران بتا در دسترس نیست و همانطور که می‌دانید این قابلیت باید قبل از عرضه عمومی، توسط تسترها آزمایش شود. با این قابلیت، شما آزادی بیشتری در تماس‌های ویدیویی با واتساپ پیدا خواهید کرد.

واتساپ همچنین به شما اجازه خواهد تا از این آواتارها به‌عنوان استیکر در چت‌ها یا گروه‌های استفاده کنید. شما حتی قادر به ایجاد آواتارهای اختصاصی خودتان از طریق این قابلیت خواهید بود.

واتساپ هم‌اکنون در حال تست قابلیت‌های دیگری نیز برای پلتفرم خود است و به نظر می‌رسد ما به‌زودی شاهد گزینه‌های بهتری در این اپلیکیشن پیام‌رسان خواهیم بود.

یکی از قابلیت‌ها امکان فلیتر کردن پیام‌های خوانده نشده است. این قابلیت برای کسانی که پیام‌های زیادی دریافت می‌کنند بسیار مفید و ‌کاربردی خواهد بود.

یکی دیگر از قابلیت‌ها، امکان ترک گروه‌ها بدون ارسال نوتیفیکیشن به سایر اعضای گروه است. قابلیت بعدی امکان ارسال ایموجی‌های انیمیشنی قلب خواهد بود که هم‌اکنون در نسخه بتا در حال تست شدن است.

در هر حال، به نظر می‌رسد واتساپ برای رقابت با تلگرام بسیار جدی است و باید ببینیم رقابت این دو پلتفرم به کجا ختم‌ می‌شود.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید