یک یوتیوبر نشان داد مک بوک پرو M1 اپل قابل ارتقا به مک بوک پرو M2 نیست - تکفارس 
یک یوتیوبر نشان داد مک بوک پرو M1 اپل قابل ارتقا به مک بوک پرو M2 نیست - تکفارس 

یک یوتیوبر نشان داد مک بوک پرو M1 اپل قابل ارتقا به مک بوک پرو M2 نیست

افشین نوری
۷ تیر ۱۴۰۱ - 09:31
مک بوک پرو اپل

این‌روزها ارتقا نوت‌بوک‌ها از طریق تعویض برخی قطعات آن‌ها، برای کاربران عادی تقریبا ناممکن است، هرچند که امکان افزایش حافظه و رم آن‌ها وجود دارد. حالا یک یوتیوبر معروف به نام Luke Miani نشان داده است که امکان ارتقا مک بوک ‌پرو ۱۳ اینچی ۲۰۲۰ اپل با تراشهM1 از طریق جاگذاری یک تراشه M2 در داخل آن وجود ندارد.

این یوتیوبر تلاش کرده تا تراشه M1 مک بوک پرو ۱۳ اینچی ۲۰۲۰ اپل را با تراشه M2 جایگزین کند، اما هنگام انجام این کار متوجه شده است که بورد مک بوک قدیمی کاملا متفاوت از بورد مک بوک پرو جدید با تراشه M2 است و به همین خاطر مجبور شد کل بورد را جایگزین کند اما بعد از اتمام کار متوجه شد که دستگاه جدید اصلا روشن نمی‌شود و صفحه‌نمایش آن هیچ واکنشی به ورودی‌ها نشان نمی‌داد. Miani فکر کرد که شاید تاچ آیدی دستگاه سازگار نیست و به همین‌خاطر آن را هم عوض کرد اما متاسفانه باز هم دستگاه کار نکرد.

این یوتیوبر حدس می‌زند که اپل احتمالا کیبورد و تاچ‌پد مک بوک پرو ۱۳ اینچی جدید خود را نیز تغییر داده است ولی با این حال هنوز مشخص نیست که چرا امکان ارتقا مک پرو ۱۳ اینچی ۲۰۲۰ اپل از طریق تعویض تراشه آن وجود ندارد.

نظر شما در این‌باره چیست؟

منبع: Notebookcheck

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.