ردمی ۱۰ پرایم پلاس ۵G در گیک بنچ رویت شد - تکفارس 
ردمی ۱۰ پرایم پلاس ۵G در گیک بنچ رویت شد - تکفارس 

ردمی ۱۰ پرایم پلاس ۵G در گیک بنچ رویت شد

افشین نوری
۶ تیر ۱۴۰۱ - 14:05
ردمی ۱۰ پرایم پلاس 5G

شیائومی ظاهرا خود را برای معرفی یک‌ گوشی اقتصادی به نام ردمی ۱۰ پرایم پلاس ۵G آماده می‌کند. این گوشی امروز در گیک بنچ‌ رویت شده است که برخی از مشخصات آن آشکار می‌کند.

به نظر می‌رسد ردمی ۱۰ پرایم پلاس ۵G نسخه تغییرنام یافته نوت ۱۱ باشد که‌ اوایل امسال در چین معرفی شد. همانطور که در تصویر مشاهده‌ می‌کنید امتیاز تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای این گوشی در تست‌های گیک بنچ به‌ترتیب ۱۹۸ و ۱۱۷۹ شده است. ‌

ردمی ۱۰ پرایم پلاس 5G

اطلاعاتی که در این بنچمارک اشاره شده است شامل شماره مدل ۲۲۰۴۱۲۱۹I، تراشه اسنپدراگون دایمنسیتی ۷۰۰ با پردازنده گرافیکی Mali G57 و ۴ گیگابایت رم می‌شوند. احتمال می‌رود حافظه داخلی این گوشی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت باشد. در بخش نرم‌افزار نیز این‌ گوشی سیستم‌عامل اندروید ۱۲ را در کنار رابط کاربری MIUI 13 اجرا خواهد کرد. 

 ظاهر شدن ردمی ۱۰ پرایم پلاس ۵G در بنچمارک گیک بنچ نشان می‌دهد که زمان معرفی آن نزدیک است. سایر مشخصات این‌گوشی هنوز مشخص نیست اما گفته می‌شود نمایشگر آن یک پنل ۶.۵۸ اینچی FHD+ با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و منبع تغذیه آن یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ ۱۸ وات خواهد بود. در پنل پشت آن نیز احتمالا یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین ثانویه ۲ مگاپیکسلی وجود خواهد داشت.

نظر شما درباره این‌ گوشی چیست؟

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید