مایکروسافت: اج بهترین مرورگر گیمینگ دنیاست - تکفارس 
مایکروسافت: اج بهترین مرورگر گیمینگ دنیاست - تکفارس 

مایکروسافت: اج بهترین مرورگر گیمینگ دنیاست

افشین نوری
۳ تیر ۱۴۰۱ - 15:57
مایکروسافت اج

مرورگر مایکروسافت بتدریج در حال افزایش سهم بازار خود است و‌ اکنون توانسته آن را به ۱۰ درصد برساند. حالا مایکروسافت ادعا کرده است که این مرورگر بهترین مرورگر گیمینگ دنیاست.

این شرکت همچنین قابلیت‌هایی برای اج عرضه کرده که برای گیمرها بسیار کاربردی خواهد بود. قابلیت اول، یک صفحه هوم اختصاصی برای گیمینگ است که شامل اخبار و راهنمایی‌ها خواهد بود. این صفحه همچنین با ایکس باکس یکپارچه شده است و اگر یک نفر با اکانت ایکس باکس خود وارد آن شود می‌تواند محتواهای مرتبط با بازی‌هایی که به‌تازگی آن‌ها را بازی کرده است مشاهده کند.

شما حتی می‌توانید درصورتی که مشترک سرویس ایکس باکس گیم پس هستید، بازی‌های خود را مستقیما در این صفحه اجرا کنید. 

قابلیت دیگری نیز به نام Clarity Boost ارائه شده است که تصاویر باکیفیت‌تری را در حین استریم بازی‌ها در اختیار شما قرار خواهد داد. این قابلیت از طریق منوی سه‌نقطه در قسمت بالا سمت چپ نمایشگر قابل‌دسترسی است.

مایکروسافت همچنین یک حالت Productivity Mode به مرورگر اج اضافه کرده است که میزان استفاده از منابع مرورگر را در زمان اجرای بازی‌های کامپیوتری کاهش می‌دهد. بعد از اتمام بازی، میزان مصرف این‌منابع به حالت عادی بازخواهد گشت. این قابلیت از بخش تنظیمات عملکرد اج قابل فعالسازی است. ‌

 و در آخر اینکه، مایکروسافت یک قابلیت دیگر به نام Edge Game Center ارایه کرده است که ‌شامل انواع بازی‌های سبک می‌شود و شما می‌توانید آن‌ها را امتحان کنید. 

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید