قابلیت جدید ویرایش پیام iMessage ظاهرا در آیفون های قدیمی کار نمی کند - تکفارس 
قابلیت جدید ویرایش پیام iMessage ظاهرا در آیفون های قدیمی کار نمی کند - تکفارس 

قابلیت جدید ویرایش پیام iMessage ظاهرا در آیفون های قدیمی کار نمی کند

افشین نوری
۳ تیر ۱۴۰۱ - 14:15
آی او اس 16

سیستم عامل iOS 16 علاوه بر قابلیت‌های بسیار خوبی که دارد، دارای یک قابلیت بسیار جذاب نیز  است که اجازه ویرایش پیام در iMessage را بعد از ارسال آن می‌دهد. این قابلیت به شما کمک می‌کند تا در صورتی که بعد از ارسال پیام ‌متوجه اشتباهی در آن شدید، آن را ویرایش کنید.

اما وب‌سایت ۹to5Mac گفته است که متاسفانه این قابلیت در نسخه بتا  iOS 16.2 به مشکل برخورده است و کسانی که این نسخه را به دلیل قدیمی بودن گوشی آیفون‌شان نصب نکرده‌اند در صورت دریافت پیام ویرایش‌شده در iMessage، آن را به‌صورت پیام دوم مشاهده خواهند کرد و این پیام جایگزین پیام‌ اصلی نخواهد شد. ظاهرا این پیام دوم با یک عبارت Edited to شروع خواهد شد.  ‌

البته شما فقط تا ۱۵ دقیقه بعد از ارسال پیام در iMessages قادر به ویرایش آن خواهید بود، با این حال، مشکل به وجود آمده در نسخه بتا  iOS 16.2 ممکن است برای خیلی از کاربران آزاردهنده باشد. این مشکل باعث خواهد شد تا کاربران آیفون‌های قدیمی، پیام‌های ویرایش‌شده‌ی زیادی را دریافت کنند و در بین آن‌ها سردرگم شوند‌.

حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم اپل برای رفع این مشکل چه اقدامی انجام می‌دهد و آیا آیفون‌های قدیمی هم می‌تواند پیام‌های ویرایش‌شده‌‌ی ارسالی را جایگزین پیام اصلی کنند یا نه.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید