لپ تاپ وایو FE 14.1 در آمریکا معرفی شد - تکفارس 
لپ تاپ وایو FE 14.1 در آمریکا معرفی شد - تکفارس 

لپ تاپ وایو FE 14.1 در آمریکا معرفی شد

مهدی حلوائی
۳ تیر ۱۴۰۱ - 11:31
وایو FE 14.1

وایو (VAIO) اوایل ماه جاری میلادی نسخه‌‌‌ی جدید لپ تاپ‌های SX12 و SX14 را در کشور ژاپن معرفی کرد و حالا نیز از لپ تاپ FE 14.1 در کشور آمریکا رونمایی کرده است. این محصول در سه نسخه‌ی مختلف به بازار عرضه می‌شود.

وایو FE 14.1 از نمایشگر ۱۴.۱ اینچی با وضوح ۱۰۸۰ پیکسل و نسبت ابعاد ۱۶:۹ بهره برده است. لیست درگاه‌های این لپ تاپ شامل درگاه اترنت، HDMI، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، درگاه USB-C، شیار کارت میکرو اس‌دی و ۳ درگاه USB-A می‌شود. همچنین این محصول به یک وب‌کم ۲ مگاپیکسلی و حسگر اثر انگشت نیز مجهز شده و عمر باتری آن ۱۰ ساعت است.

وایو FE 14.1

نسخه‌ی پایه‌ی وایو FE 14.1 با ۸ گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی SSD و تراشه‌ی اینتل Core i5-1235U در دسترس قرار گرفته است. دو نسخه‌ی دیگر این محصول نیز از ۱۶ گیگابایت رم، ۱ ترابایت حافظه‌ی SSD و تراشه‌‌‌ی اینتل Core i5-1235U و Core i7-1255U بهره برده‌اند. نسخه‌ی پایه‌ی این لپ تاپ ۶۹۹ دلار قیمت داشته و دو نسخه‌ی دیگر نیز ۷۹۹ و ۹۴۹ دلار قیمت‌گذاری شده‌اند.

نظر شما در مورد لپ تاپ‌ جدید وایو چیست؟ به‌نظر شما آیا این لپ تاپ به فروش مناسبی دست پیدا خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: NotebookCheck

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید