تیم کوک شایعه معرفی اولین هدست واقعیت ترکیبی اپل در آینده نزدیک را تائید کرد - تکفارس 
تیم کوک شایعه معرفی اولین هدست واقعیت ترکیبی اپل در آینده نزدیک را تائید کرد - تکفارس 

تیم کوک شایعه معرفی اولین هدست واقعیت ترکیبی اپل در آینده نزدیک را تائید کرد

افشین نوری
۲ تیر ۱۴۰۱ - 15:26
هدست واقعیت ترکیبی اپل

تیم کوک، مدیرعامل اپل، معمولا درباره دستگاه‌های آینده این شرکت صحبتی نمی‌کند و این در حالیست که مدیران اجرایی سایر شرکت‌ها همیشه سعی کرده‌اند مشتریان‌ خود را در جریان آخرین محصولات‌شان بگذارند. 

با این حال، کوک در مصاحبه‌ای که با یک رسانه چینی داشته است به‌طور ضمنی معرفی اولین هدست واقعیت ترکیبی اپل در آینده نزدیک را تائید کرده است و بنابراین به نظر می‌رسد که ما به‌زودی شاهد رونمایی از آن خواهیم بود.

تیم کوک همیشه طرفدار فناوری‌های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی بوده است و در مصاحبه با رسانه نیز گفت که اپل واقعا خوشحال است که می‌تواند در این زمینه محصولی برای مشتریان خود عرضه کند. این صحبت‌های کوک نشان می‌دهند که اپل به‌راستی  در حال توسعه یک هدست واقعیت افزوده است و در واقع می‌توان گفت که این صحبت‌ها نوعی افشاگری از سوی مدیرعامل اپل هستند.

کوک‌ همیشه مخالف درز اطلاعات محصولات این شرکت توسط افشاگران مختلف بوده است و حالا خودش ناخواسته دست به این کار زده است و درباره یکی از مهم‌ترین دستگاه‌های آینده این شرکت حرف زده است. 

طبق شایعاتی که دو سه هفته پیش منتشر شد، تیم مهندسی اپل ظاهرا نمونه اولیه این هدست واقعیت ترکیبی را به اعضای هیات مدیره شرکت نمایش داده‌اند و در واقع تاییدیه آن‌ها را برای ادامه توسعه آن گرفته‌اند. ظاهرا این هدست دارای سخت‌افزارهای بسیار پیشرفته‌ای خواهد بود و قیمت آن حتی ممکن است به بالاتر از ۳۰۰۰ دلار نیز برسد. 

اپل ظاهرا قصد دارد در سال اول عرضه این هدست، تعداد ۲۵۰ هزار دستگاه از آن را بفروشد و‌ اگر همه چیز خوب پیش برود احتمالا در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۳ شاهد معرفی آن خواهیم بود. البته برخی تحلیلگران گفته‌اند که تولید انبوه این هدست از نیمه دوم سال ۲۰۲۴ شروع خواهد شد و در هر حال، باید منتظر بمانیم و ببینیم که اپل در نهایت این دستگاه را با چه مشخصات و‌ قابلیت‌هایی به دست مشتریان می‌رساند.

منبع: PhoneAr

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید