عملکرد ناامیدکننده کارت گرافیک اینتل آرک A380 در بنچمارک های گیمینگ - تکفارس 
عملکرد ناامیدکننده کارت گرافیک اینتل آرک A380 در بنچمارک های گیمینگ - تکفارس 

عملکرد ناامیدکننده کارت گرافیک اینتل آرک A380 در بنچمارک های گیمینگ

مهدی حلوائی
۲ تیر ۱۴۰۱ - 07:51
اینتل آرک A380

اینتل چند روز پیش کارت گرافیک آرک A380 را در کشور چین عرضه کرد و حالا اولین نتایج عملکرد این محصول در بنچمارک‌های گیمینگ منتشر شده است. با توجه به اطلاعات منتشرشده، به‌نظر می‌رسد که این کارت گرافیک در برابر کارت‌های اقتصادی انویدیا و ای ام دی حرفی برای گفتن ندارد.

مطالب مرتبط:

کارت گرافیک اینتل آرک A380 حتی در یکی از آزمایش‌های Shenmedounengce، افشاگر چینی، موفق به ثبت عملکرد بهتری نسبت به رادئون RX 6400 و یا کارت نسبتاً قدیمی جی‌فورس GTX 1650 نشد و برای مثال، عملکرد آن در اجرای بازی‌های GTA V و Red Dead Redemption 2 به‌ترتیب ۲۴ و ۷ درصد ضعیف‌تر از کارت انویدیا GTX 1650 بود. با این وجود، آرک A380 در بنچمارک‌های ۳D Mark Spy و Port Royal عملکرد بهتری را نسبت به دو کارت یادشده داشته است.

تفاوت عملکرد آرک A380 در بنچمارک‌های مصنوعی و گیمینگ نشان می‌دهد که درایورهای اینتل هنوز جای پیشرفت زیادی دارند. در صورتی که اینتل بتواند با عرضه‌ی درایورهای بهتر برای کارت‌های گرافیک خود عملکرد آن‌ها را بهبود بخشد، ممکن است که بتواند در رقابت با انویدیا و ای ام دی حرفی برای گفتن داشته باشد اما در غیر این صورت، این شرکت از همین حالا بازنده‌ی این رقابت است.

منبع: NotebookCheck

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید