زاکربرگ: خالقان محتوا فرصت‌های خوب درآمدزایی در فیس بوک و اینستاگرام را از دست ندهند - تکفارس 
زاکربرگ: خالقان محتوا فرصت‌های خوب درآمدزایی در فیس بوک و اینستاگرام را از دست ندهند - تکفارس 

زاکربرگ: خالقان محتوا فرصت‌های خوب درآمدزایی در فیس بوک و اینستاگرام را از دست ندهند

افشین نوری
۱ تیر ۱۴۰۱ - 18:46
مارک زاکربرگ متا

به نظر می‌رسد الان بهترین فرصت برای کسانی است که به‌دنبال کسب درآمد از طریق تولید محتوا در فیس بوک و‌ اینستاگرام‌ هستند. زاکربرگ با انتشار پستی گفته است که به‌زودی قابلیت‌های خوبی برای خالقان محتوا در دو شبکه اجتماعی فوق عرضه می‌شود. 

به گفته زاکربرگ، متا تا سال ۲۰۲۴ هیچ‌کارمزدی از خالقان محتوا نخواهد گرفت. این در حالیست که او قبلا گفته بود این اتفاق تا سال ۲۰۲۳ ادامه خواهد داشت و حالا به نظر می‌رسد که یک سال دیگر به این مدت اضافه شده است. 

زاکربرگ معتقد است که خالقان محتوا به‌راحتی می‌توانند از فیس بوک و اینستاگرام درآمدزایی کنند و روش‌های مختلفی برای وجود دارد که از آن جمله می‌توان به دریافت حق اشتراک از علاقمندان، اجرای رویدادهای آنلاین پولی و موارد دیگر اشاره کرد. ضمن اینکه شما می‌توانید برای فالوورهای خود در فیس بوک ‌یک‌ کانال پولی ایجاد کنید. 

متا از طرف دیگر قصد دارد جایزه‌هایی را برای ویدیوهای محبوب در سرویس ریلز اختصاص دهد و شما از این طریق هم می‌توانید کسب درآمد کنید. 

قابلیت Facebook Stars نیز که برای اهدای پول در فیس بوک‌استفاده‌ می‌شود قرار است توسعه بیشتری بیابد. علاوه بر این، متا در حال کار روی قابلیتی به نام Creator Marketplace است که محلی برای کشف خالقان محتوا و‌ همکاری بین برندهای مختلف خواهد بود. 

زاکربرگ همچنین گفته است که‌ متا هم‌اکنون در حال تست قابلیتی است که به خالقان محتوا اجازه خواهد داد تا NFT های خود را به نمایش بگذارند. این قابلیت بعد از طی کردن مراحل تست برای همه کاربران ارائه خواهد شد.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید