عینک واقعیت افزوده اپل جایگزین گوشی های آیفون خواهد شد؛ عرضه در سال ۲۰۲۴ - تکفارس 
عینک واقعیت افزوده اپل جایگزین گوشی های آیفون خواهد شد؛ عرضه در سال ۲۰۲۴ - تکفارس 

عینک واقعیت افزوده اپل جایگزین گوشی های آیفون خواهد شد؛ عرضه در سال ۲۰۲۴

مهدی حلوائی
۱ تیر ۱۴۰۱ - 18:11
عینک واقعیت افزوده اپل

در حال حاضر لیست محصولات اپل شامل گوشی‌های آیفون، تبلت‌های آیپد و چندین محصول دیگر می‌شود اما با گسترش محصولات واقعیت افزوده و مجازی در آینده‌ای نزدیک، این شرکت نیز به‌زودی از عینک واقعت افزوده‌ی خود رونمایی خواهد کرد.

بر اساس گزارش‌های قبلی، اپل عرضه‌ی هدست واقعیت ترکیبی خود را تا سال ۲۰۲۳ به تعویق انداخته است و از آن‌جایی که این محصول از نظر سایز و اتصالات کمی محدود است، این غول فناوری آمریکایی قصد دارد تا عینک‌ سبک‌تر واقعیت افزوده‌ی خود را نیز به بازار عرضه کند. حالا گفته می‌شود که مراحل طراحی و توسعه‌ی این محصول آغاز شده و اپل تولید انبوه آن را برای نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۴ میلادی در نظر گرفته است.

قرار است که عینک واقعیت افزوده‌ی اپل توانایی‌های پردازشی مشابه مک‌های این شرکت را داشته و بدون نیاز به گوشی‌ هوشمند و کامپیوتر قابل استفاده باشد. بر اساس گزارش مینگ چی کو، تحلیل‌گر مشهور، هدف اصلی اپل جایگزینی گوشی‌های آیفون با عینک واقعیت افزوده‌ی خود در ۱۰ سال آینده است. در حال حاضر گوشی‌های آیفون بیش از ۱ میلیارد نفر کاربر دارد و از این رو اپل باید در ۱۰ سال آینده ۱ میلیارد دستگاه عینک واقعیت افزوده را به‌فروش برساند.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید