سامسونگ مراحل توسعه One UI 5 را آغاز کرد - تکفارس 
سامسونگ مراحل توسعه One UI 5 را آغاز کرد - تکفارس 

سامسونگ مراحل توسعه One UI 5 را آغاز کرد

مهدی حلوائی
۱ تیر ۱۴۰۱ - 17:52
رابظ کاربری One UI 5

گوگل از اردیبهشت‌ماه سال جاری بتای اندروید ۱۳ را در دسترس کاربران گوشی‌های پیکسل قرار داده و اوپو نیز اخیراً از آغاز توسعه‌ی رابط کاربری ColorOS 13 خبر داده بود. حالا به‌نظر می‌رسد که سامسونگ نیز مراحل توسعه‌ی رابط کاربری One UI 5 را آغاز کرده است.

بر اساس گزارش Ice Universe، افشاگر سرشناس، سامسونگ به‌تازگی مراحل توسعه‌ی رابط کاربری One UI 5 (مبتنی بر اندروید ۱۳) را شروع کرده است. این افشاگر برای اثبات ادعای خود، تصویری از یک دستگاه مجهز به این رابط کاربری را نیز فاش کرد. به‌گفته‌ی این افشاگر، امسال نیز خبری از نسخه‌ی ۴.۵ رابط کاربری سامسونگ نخواهد بود و این شرکت احتمالاً نسخه‌ی ۴.۱.۱ آن را در دسترس کاربران قرار خواهد داد.

رابظ کاربری One UI 5

در حال حاضر اطلاعاتی از ویژگی‌های One UI 5 در دسترس نیست اما ظاهراً سامسونگ انیمیشن‌های جدیدی را برای این رابط کاربری در نظر گرفته است. این موضوع با توجه به ضعف نسخه‌های قبلی One UI در بخش انیمیشن‌ها کاملاً قابل پیشش‌بینی است.

نظر شما در مورد One UI چیست؟ به‌نظر شما سامسونگ باید چه ویژگی‌هایی را به نسخه‌ی جدید رابط کاربری خود اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.