رابط کاربری منوی دانلود گوگل کروم تغییر کرد - تکفارس 
رابط کاربری منوی دانلود گوگل کروم تغییر کرد - تکفارس 

رابط کاربری منوی دانلود گوگل کروم تغییر کرد

افشین نوری
۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - 22:16
گوگل کروم

قابلیت‌های گوگل کروم به‌طور مداوم در حال بهبود هستند و‌ حالا منوی دانلودهای آن تغییر پیدا کرده است. گوگل یک رابط کاربری جدید برای این بخش ارائه کرده است که کار کردن با آن را راحت‌تر می‌کند.

در این رابط کاربری، شما لیست دانلودها را به جای روش قبلی Control + J، از طریق یک آیکون به‌راحتی مشاهده‌ خواهید کرد. این آیکون در سمت راست نوار URL ظاهر خواهد شد و با کلیک‌کردن روی آن خواهید توانست فایل‌های دانلود شده را مشاهده کنید. 

شما در پنجره‌ای که باز می‌شود و حاوی فایل‌های دانلودشده است خواهید توانست هر کدام از فایل‌های دانلودشده را که می‌خواهید درگ کرده و به هر جایی که می‌خواهید دراپ کنید. این کار باعث صرفه‌جویی در وقت شما خواهد شد و‌ همچنین در مواقعی که دانلودهای شما از نوع تصویر هستند و می‌خواهید آن‌ها را مستقیما به داخل فتوشاپ منتقل کنید می‌تواند بسیار سودمند باشد. 

گوگل کروم

البته این قابلیت فعلا در مرحله تست است و در کانال قناری کروم قابل دسترس است. بنابراین عرضه آن برای همه کاربران ممکن است چند هفته طول بکشد. 

در حال حاضر مرورگر کروم ‌با در اختیار داشتن ۶۴ درصد سهم بازار در رده نخست مرورگرها دارد و سافاری و اج به‌ترتیب با ۱۹ و ۴ درصد در رتبه‌های بعدی قرار دارند. 

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید