ایلان ماسک: از دوج کوین علیرغم شکایت ۲۵۸ میلیاردی از من حمایت می‌کنم  - تکفارس 
ایلان ماسک: از دوج کوین علیرغم شکایت ۲۵۸ میلیاردی از من حمایت می‌کنم  - تکفارس 

ایلان ماسک: از دوج کوین علیرغم شکایت ۲۵۸ میلیاردی از من حمایت می‌کنم 

افشین نوری
۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - 19:03
ایلان ماسک

ایلان ماسک اعلام کرد که از دوج کوین علیرغم شکایت ۲۵۸ میلیاردی از او در مورد این رمزارز پشتیبانی می‌کند. 

رابطه ماسک با دوج کوین همیشه ثابت نبوده است و او ابتدا در سال ۲۰۲۰ با انتشار توییتی درباره آن، باعث بالا رفتن قیمت این ارز دیجیتال و حتی سال گذشته با نامیدن خود به‌عنوان پدر دوج کوین، بار دیگر ارزش آن را افزایش داد.

با این حال، او در سال گذشته با اعلام اینکه رمزارزها به ضرر محیط زیست هستند، حمایت خود را از آن برداشت و این اتفاق باعث شد تا یکی از خالقان دوج کوین به نام جکسون پالمر ماسک را شیاد و ‌کلاهبردار بخواند. 

ماسک به‌تازگی با یک شکایت حقوقی ۲۵۸ میلیارد دلاری مواجه شده است که در آن خریداران دوج کوین او را به راه‌اندازی یک طرح پانزی متهم کرده‌اند. 

حالا ماسک گفته است که علیرغم این شکایت، همچنان از دوج کوین حمایت می‌کند و در توضیح دلیل این حمایت گفت که افراد زیادی که چندان هم ثروتمند نیستند از او خواسته‌اند تا از این رمزارز حمایت کند و او نیز به درخواست آن‌ها پاسخ مثبت داده است. 

او همچنین ماه گذشته گفت که مشتریان تسلا می‌توانند محصولات این شرکت را با دوج کوین بخرند و اسپیس ایکس نیز به‌زودی مبادله با این رمزارز را امکان‌پذیر خواهد کرد. 

قیمت دوج کوین در روز شنبه بعد از چندین ماه کاهش با افزایش قابل‌تو جهی مواجه شد و به ۰.۰۶۲ دلار رسید که دلیل اصلی آن اعلام حمایت ماسک از آن بود. بیتکوین و اتریوم نیز کمی افزایش قیمت داشتند که البته بسیار ناچیز بود و باید منتظر ماند و دید این روند نزولی بازار رمزارزها تا کی ادامه پیدا می‌کند.

منبع: Techspot

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.