پیکسل ۶ پرو پرباگ‌ترین گوشی پرچمدار دنیاست - تکفارس 
پیکسل ۶ پرو پرباگ‌ترین گوشی پرچمدار دنیاست - تکفارس 

پیکسل ۶ پرو پرباگ‌ترین گوشی پرچمدار دنیاست

افشین نوری
۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - 10:15
پیکسل ۶ پرو پرباگ‌ترین گوشی پرچمدار دنیاست - تکفارس 

گوگل سال گذشته دو‌ گوشی پیکسل ۶ و ۶ پرو را با تبلیغات فراوان معرفی کرد اما خریداران آن‌ها بعدا با مشکلات زیادی در بخش دوربین، سنسور اثرانگشت و برقراری تماس روبه‌رو شدند که واقعا عجیب بود. 

در واقع اگر بخواهیم این گوشی‌ها را با سایر گوشی‌های اندرویدی مقایسه کنیم می‌توان گفت که پرباگ‌ترین گوشی‌های ۲۰۲۱ بودند و این مشکلات همچنان نیز ادامه دارد و کاربران با آن‌ها دست به گریبانند.

البته یکی از دلایل بروز مشکلات زیاد در این دو گوشی احتمالا استفاده از نسخه خام‌ اندروید در آن‌هاست که‌ برخلاف تصور کاربران اصلا کامل و بی‌عیب نیست.

با این حال به نظر می‌رسد که با وجود این همه باگ و مشکل، پرداخت قیمت ۸۰۰ دلار برای چنین گوشی‌هایی غیرمنطقی باشد. چون هم‌اکنون گوشی‌هایی در بازار وجود دارند که با نصف قیمت آن‌ها قابلیت بسیار خوبی را ارائه می‌کنند. 

امروز هم گزارش‌هایی وجود داشت مبنی بر اینکه پیکس ۶ پرو وقتی که در حالت پرواز قرار می‌گیرد به‌طور خودکار خاموش می‌شود. هنوز معلوم نیست که دلیل این مشکل چیست و باید دید گوگل برای رفع آن چه فکری می‌کند.

در هر حال، کاملا طبیعی است که گوشی‌های پیکسل ۶ و ۶ پرو را با توحه به این مشکلات پیش‌آمده، پرایرادترین گوشی‌های امسال بنامیم و این موضوع برای شرکتی مثل گوگل که ادعای زیادی هم دارد واقعا غیرقابل‌قبول است. نظر شما درباره این‌گوشی‌ها چیست؟

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید