شیائومی ماه آینده ۴ گوشی پرچمدار معرفی می کند - تکفارس 
شیائومی ماه آینده ۴ گوشی پرچمدار معرفی می کند - تکفارس 

شیائومی ماه آینده ۴ گوشی پرچمدار معرفی می کند

افشین نوری
۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - 10:03
شیائومی ۱۲ اولترا

شیائومی ظاهرا قصد دارد ماه آینده (جولای) یک رویداد بزرگ برگزار کند و از ۴ گوشی پرچمدار رونمایی کند. این گوشی‌ها عبارتند خواهند بود از شیائومی ۱۲ اولترا، شیائومی ۱۲S، شیائومی ۱۲S پرو و شیائومی ۱۲S پرو Dimensity Edition.‌

یک افشاگر چینی به نام‌ Digital Chat Station با انتشار پستی در ویبو گفته است که این ۴ گوشی تائیدیه وزارت اطلاعات و فناوری چین (MIIT) را دریافت کرده‌اند و این موضوع نشان می‌دهد که زمان معرفی آنها بسیار نزدیک است. 

این تائیدیه متاسفانه اطلاعات زیادی درباره مشخصات این گوشی‌ها در اختیار ما قرار نمی‌دهد و فقط اشاره کرده است که همه آن‌ها از شبکه ۵G دوگانه پشتیبانی خواهند کرد. 

با این‌حال، Digital Chat Station اطلاعات دیگری نیز فاش کرده و گفته است که ۳ تا از این گوشی‌ها یعنی شیائومی ۱۲ اولترا، شیائومی ۱۲S، شیائومی ۱۲S پرو  از تراشه اسنپدراگون‌ ۸ نسل ۱ پلاس و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهند برد و شیائومی ۱۲S پرو Dimensity Edition مجهز به تراشه ۹۰۰۰ مدیاتک خواهد بود. 

شیائومی

ضمنا براساس شایعات قبلی، این ۴ گوشی از فناوری دوربین لایکا استفاده خواهند کرد که این اتفاق در قالب توافق همکاری شیائومی و لایکا صورت خواهد گرفت. لایکا یکی از معروف‌ترین برندها در زمینه دوربین است و بنابراین باید انتظار بیشتری از ۴ گوشی فوق در بخش دوربین داشته باشیم. 

حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم این چهار گوشی با چه مشخصاتی معرفی می‌شوند و طراحی آن‌ها چگونه خواهد بود. 

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید