قابلیت فید تمام‌صفحه به‌زودی به اینستاگرام می‌آید - تکفارس 
قابلیت فید تمام‌صفحه به‌زودی به اینستاگرام می‌آید - تکفارس 

قابلیت فید تمام‌صفحه به‌زودی به اینستاگرام می‌آید

افشین نوری
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - 17:51
اینستاگرام

چند روز پیش، برنامه‌های فیس بوک برای رقابت با تیک تاک‌ فاش شد و اینستاگرام نیز در سال‌های اخیر رقابت سختی را با تیک تاک داشته است. حالا به نظر می‌رسد که باز هم شاهد تغییرات دیگری در این پلتفرم خواهیم بود. ‌

حالا قرار است نحوه نمایش محتواها در این شبکه اجتماعی نیز شبیه به تیک تاک  شود بطوریکه مارک زاکربرگ مدیرعامل متا گفته است که این شرکت به‌زودی آزمایش قابلیت فید تمام‌صفحه را برای اینستاگرام شروع خواهد کرد. به این ترتیب ما شاهد یک رابط کاربری کاملا جدید برای اینستاگرام خواهیم بود که با فید تمام‌صفحه سازگار خواهد بود. 

در حالت فید تمام‌صفحه، عکس‌ها و فیلم‌های منتشر شده در فید، کل صفحه نمایشگر را پوشش خواهند دادند و اینستاگرام در واقع می‌خواهد با ارائه این قابلیت تجربه کاربران از دیدن عکس و ویدیو را بهبود ببخشد. نکته جالب اینکه در حالت تمام‌‌صفحه، همه کامنت‌ها، لایک‌ها و سایر اطلاعات در بالای تصاویر و ویدیوها قرار خواهند گرفت و نه در پایین آن‌ها.

حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم متا این قابلیت را چه زمانی برای همه کاربران اینستاگرام عرضه می‌کند و تاثیر آن در بهتر دیده شدن فیدها چقدر خواهد بود. نظر شما درباره این قابلیت چیست؟

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید