تاریخ معرفی پوکو X4 GT مشخص شد - تکفارس 
تاریخ معرفی پوکو X4 GT مشخص شد - تکفارس 

تاریخ معرفی پوکو X4 GT مشخص شد

افشین نوری
۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - 11:30
پوکو X4 GT

پوکو قرار است هفته آینده در تاریخ ۲ تیر (۲۳ ژوئن) یک رویداد بزرگ برگزار کند و گوشی پوکو F4 5G را برای بازارهای جهانی عرضه کند. پوکو در توییتر گفته است که در کنار این گوشی، از گوشی پوکو X4 GT نیز رونمایی خواهد کرد. در همین راستا، مشخصات این گوشی فاش شده است.

مشخصات پوکو X4 GT (احتمالی)

پوکو X4 GT ظاهرا دارای یک نمایشگر ۶.۶ اینچی LCD با رزولوشن Full HD+  و فرکانس ۱۴۴ هرتز خواهد بود و از طراحی هول پانچ برای دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی خود استفاده خواهد کرد و یک سنسور اثر انگشت نیز در لبه کناری خود خواهد داشت. 

از طرف دیگر، این گوشی مجهز به تراشه دایمنسیتی ۸۱۰۰ خواهد بود و ۶/۸ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1  خواهد داشت. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی آن هم با سرعت ۶۷ وات شارژ خواهد شد. 

این گوشی همچنین در بخش دوربین مجهز به یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و‌ یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. سایر قابلیت‌های این دستگاه شامل اسپیکرهای استریو، موتور خطی محور X، اتصال NFC و رابط کاربری MIUI 13 خواهند بود. 

تنها تفاوت پوکو X4 GT با ردمی نوت ۱۱T پرو در بخش دوربین خواهد بود بطوریکه مدل ردمی از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. قیمت پوکو X4 GT هنوز مشخص نیست.

نظر شما درباره این گوشی چیست؟

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید