رندرهای مفهومی گلکسی S23 اولترا منتشر شد - تکفارس 
رندرهای مفهومی گلکسی S23 اولترا منتشر شد - تکفارس 

رندرهای مفهومی گلکسی S23 اولترا منتشر شد

افشین نوری
۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - 10:45
گلکسی S23 اولترا

سامسونگ قرار است سال آینده سری گلکسی S23 را معرفی کند و رده‌بالاترین مدل این سری، گوشی گلکسی S23 اولترا خواهد بود. امروز رندرهای مفهومی این مدل متتشر شده است که ما را با طراحی آن آشنا می‌کند. 

این تصاویر مربوط به نسخه طلایی رنگ گلکسی S23 اولترا است و همانطور که می‌بینید نمایشگر آن از نوع انحنادار است و دوربین‌های پشت آن کاملا به رنگ طلایی نیستند. 

همچنین طبق تصاویر به نظر می‌رسد که گلکسی S23 اولترا دارای یک دوربین بزرگ ۲۰۰ مگاپیکسلی خواهد بود و همچنین اگر شایعات قبلی درست باشد سامسونگ در داخل آن از تراشه اسنپدراکون ۸ نسل ۲ استفاده خواهد کرد. 

گلکسی S23 اولترا

در تصاویر می‌توان یک قلم S Pen را هم در کنار گوشی مشاهده کرد و‌ از طرفی انحنای نمایشگر S23 اولترا نیز بسیار بیشتر از انحنای نمایشگر S22 اولترا به نظر می‌رسد. البته این طراحی هنوز قطعی نیست و فعلا نمی‌توانیم درباره میزان انحنای نمایشگر گوشی اظهارنظر کنیم. 

گلکسی S23 اولترا

ضمنا سیستم دوربین پشت S23 اولترا کمی برجسته‌تر به نظر می‌رسد که دلیل آن احتمالا استفاده از سنسور دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی خواهد بود. تفاوت مهمی که امسال بین گلکسی S22 اولترا و دو‌ مدل دیگر گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 وجود داشت، حذف ماژول دوربین و قرارگیری دوربین‌ها در خود قاب بود. حالا به نظر می‌رسد که S23 اولترا هم از طراحی مشابهی استفاده خواهد کرد.

در هر حال باید منتظر ماند و دید این گوشی سال آینده با چه طراحی‌ای معرفی می‌شود. نظر شما درباره رندرهای مفهومی این گوشی چیست؟

منبع: Notebookcheck

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید