تسلا حدود ۶۰۰ میلیون دلار در بیتکوین ضرر کرد - تکفارس 
تسلا حدود ۶۰۰ میلیون دلار در بیتکوین ضرر کرد - تکفارس 

تسلا حدود ۶۰۰ میلیون دلار در بیتکوین ضرر کرد

افشین نوری
۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - 19:33
تسلا

تسلا یکی از شرکت‌هایی که وارد بازار رمزارزها شده است و حتی بیتکوین و چند کوین دیگر را به‌عنوان ارز قابل پرداخت در خرید خودروهای خود پذیرفته است.

طبق گزارش‌های منتشرشده، این شرکت از آغاز سال ۲۰۲۱ حدود ۱.۵ میلیارد دلار در بیتکوین سرمایه‌گذاری کرده است اما از آن زمان تاکنون حدود ۵۰۰ الی ۶۰۰ میلیون دلار ضرر کرده است که البته برای شرکتی مثل تسلا رقم قابل‌توجهی نیست. 

 تسلا همچنین اوایل سال جاری میلادی سعی کرد سرمایه‌گذاری خود را در بیتکوین افزایش دهد و آن را به ۲ میلیارد دلار برساند ، اما حالا ارزش دارایی بیتکوین این شرکت به کمتر از ۹۰۰ میلیون دلار رسیده است. 

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا نیز بخشی از دارایی شخصی خود را در رمزارزها سرمایه‌گذاری کرده است و حالا به نظر می‌رسد او هم در این بازار دچار ضرر و زیان شده است. در حال حاضر بازار رمزارز دچار سقوط شدیدی شده است و خیلی‌ها سرمایه خود را از این بازار خارج کرده‌اند. 

قیمت فعلی بیتکوین هم‌اکنون ۲۰ هزار دلار است که به نظر می‌رسد با توجه به تورم کنونی و سیاست‌های جدید بانک مرکزی آمریکا، نرخ این رمزارز باز هم کاهش خواهد یافت. تحلیلگران پیش‌بینی کرده‌اند، قیمت بیتکوین احتمالا تا آخر امسال به محدوده ۸۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰ دلار خواهد رسید.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.