پوکو C40 به عنوان جدیدترین گوشی اقتصادی پوکو معرفی شد - تکفارس
پوکو C40 به عنوان جدیدترین گوشی اقتصادی پوکو معرفی شد - تکفارس

پوکو C40 به عنوان جدیدترین گوشی اقتصادی پوکو معرفی شد

مهدی حلوائی
۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - 18:49
پوکو C40

در حالی که قرار بود تا گوشی پوکو C40 امروز به‌صورت رسمی معرفی شود اما شعبه‌ی ویتنام پوکو هفته‌ی گذشته از این گوشی رونمایی کرد. حالا پوکو امروز این محصول را به‌طور رسمی معرفی کرده است.

پوکو C40 از نمایشگر ال سی دی ۶.۷۱ اینچی با وضوح +HD بهره برده و ترکیب دوربین‌های آن شامل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، حسگر عمق ۲ مگاپیکسلی و سلفی ۵ مگاپیکسلی می‌شود. این گوشی همچنین از باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فست شارژ ۱۸ واتی بهره برده است اما شیائومی آن را به همراه شارژر ۱۰ واتی به بازار عرضه کرده است. حسگر اثر انگشت این گوشی نیز در قسمت پشتی آن قرار دارد.

تراشه JR510

نکته‌ی جالب در خصوص پوکو C40، استفاده‌ی آن از تراشه‌ی JR510 شرکت چینی JLQ است. این تراشه‌ از چهار هسته با فرکانس ۲ گیگاهرتز، چهار هسته با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز و تراشه‌ی گرافیکی Mali-G52 تشکیل شده است. انتظار می‌رود که عملکرد این تراشه همانند اسنپدراگون ۴۵۰ و هیلیو G35 باشد.

پوکو C40 در دو نسخه با ترکیب رم و حافظه‌ی داخلی ۳۲/۲ و ۶۴/۴ گیگابایتی و در سه رنگ مشکی، سبز و زرد به بازار عرضه می‌شود. با این وجود، کاربران می‌توانند میزان حافظه‌ی داخلی این گوشی را با استفاده از شیار کارت میکرو اس‌دی آن افزایش دهند. در حال حاضر قیمت این محصول اعلام نشده است.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید