یوتیوب قابلیت Corrections را برای اصلاح ویدیوهای اشتباه عرضه کرد - تکفارس 
یوتیوب قابلیت Corrections را برای اصلاح ویدیوهای اشتباه عرضه کرد - تکفارس 

یوتیوب قابلیت Corrections را برای اصلاح ویدیوهای اشتباه عرضه کرد

افشین نوری
۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - 15:11
یوتیوب

یوتیوب اخیرا قابلیت‌های زیادی را برای خالقان محتوا ارائه کرده است و حالا یک روش جدید برای تصحیح خطاهای احتمالی در محتواهای منتشرشده عرضه کرده است. 

به این ترتیب، خالقان محتوا مجبور نخواهند شد ویدیوی خود را با اصلاحات جدید دوباره منتشر کنند. قابلیت جدید که Corrections نام دارد به خالقان محتوا اجازه خواهد داد تا توضیحاتی را درباره اشتباهات ویدیو به آن اضافه کنند. این توضیحات در قسمت بالا سمت راست ویدیو، تحت عنوان InfoCards ظاهر خواهند شد. کسانی که ویدیوها را تماشا می‌کنند می‌توانند با کلیک کردن روی این کارت‌ها، توضیحات مربوطه را بخوانند.

تا قبلا از معرفی این قابلیت، خالقان محتوا مجبور بودند ویدیوهای اشتباه را بعد از ویرایش دوباره آپلود کنند. در این روش، همه کامنت‌های قبلی و لایک‌ها از بین می‌رفتند و زحمات خالقان محتوا بی‌اثر می‌شد. حالا آن‌ها می‌توانند یا پین کردن یک یادداشت در بالای ویدیو، موارد اشتباهی را به بازدیدکنندگان ویدیو تذکر دهند.  

با توجه به افزایش حجم ویدیوهای آپلود شده در یوتیوب، گوگل سعی می‌کند که تعامل خالقان محتوا و بینندگان آن‌ها را حفظ کند و از طرفی نگرانی‌های خالقان محتوا را در رابط با هدر رفتن زحمات‌شان برطرف کند.

نظر شما درباره این قابلیت جدید یوتیوب چیست؟

منبع: Neowin

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید