گلکسی زد فلیپ ۳ می تواند تا ۴۱۸,۵۰۳ بار باز و بسته شدن را تحمل کند [تماشا کنید] - تکفارس 
گلکسی زد فلیپ ۳ می تواند تا ۴۱۸,۵۰۳ بار باز و بسته شدن را تحمل کند [تماشا کنید] - تکفارس 

گلکسی زد فلیپ ۳ می تواند تا ۴۱۸,۵۰۳ بار باز و بسته شدن را تحمل کند [تماشا کنید]

افشین نوری
۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - 19:50
گلکسی زد فلیپ 4

سامسونگ سال گذشته‌ گوشی گلکسی زد فلیپ ۳ را به‌همراه گلکسی زد فولد ۳ معرفی کرد و تاکنون بحث‌های زیادی درباره مقاومت باز و بسته شدن این گوشی‌ها وجود داشته است. 

خود سامسونگ اعلام کرده است که گلکسی زد فلیپ ۳ قادر به تحمل کردن ۲۰۰ هزار بار باز و بسته شدن است و حالا یک یوتیوبر معروف نشان داده است که این گوشی می‌تواند ۴۱۸,۵۰۳ بار باز و بسته شدن را تحمل کند. این رکور مسلما در سایه مکانیسم لولای بسیار قدرتمند این گوشی به دست آمده است. 

تست باز و بسته شدن این گوشی را یک یوتیوبر مطرح به نام Mrkeybrd انجام داده است که آن را در فاصله زمانی بین ۸ تا ۱۳ ژوئن  تحت تست قرار داده است. این گوشی سرانجام بعد از تحمل ۴۱۸,۵۹۳ بار باز و بسته شدن دچار شکستگی شد و دیگر به‌طور کامل باز و بسته نمی‌شد. ‌

کاربر Mrkeybrd بعد از این تست، گلکسی زد فلیپ ۳ را تحت تست نفوذ آب نیز قرار داد که‌امتیاز پایینی را کسب کرد. یوتیوبر مذکور اعلام کرده است که این گوشی تا ۳۵۲,۰۰۰ بار باز و بسته شدن را بدون هیچ‌ مشکلی تحمل کرده است و بعد از آن بتدریج انعطاف خود را از دست داده است. این رکورد نشان می‌دهد که گلکسی زد فلیپ ۳ می‌تواند تا ۷ سال و روزانه ۱۵۰ بار باز و بسته شدن را دوام بیاورد.

نظر شما درباره این گوشی تاشو و دوام بالای آن چیست؟

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید