ادوبی نسخه وب فتوشاپ را رایگان کرد - تکفارس 
ادوبی نسخه وب فتوشاپ را رایگان کرد - تکفارس 

ادوبی نسخه وب فتوشاپ را رایگان کرد

افشین نوری
۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - 19:14
فتوشاپ

وب‌سایت ورج گزارش داده است که شرکت ادوبی شروع به تست نسخه رایگان فتوشاپ وب کرده است. ظاهرا این شرکت می‌خواهد از این طریق مشتریان بیشتری را جذب خود کند. 

نسخه رایگان فتوشاپ وب هم‌اکنون فقط برای کاربران کانادا قابل دسترس است و هرچند ثبت‌نام در آن کاملا رایگان است اما ظاهرا برخی قابلیت‌های فقط برای مشترکین پولی قابل دسترس است. در واقع می‌توان گفت که شما در این نسخه، فقط قادر به انجام کارهای ساده خواهید بود و نباید انتظار بیشتری از آن داشته باشید. 

نائب رییس محصولات دیجیتال ادوبی گفته است که هدف این شرکت از ارائه نسخه رایگان فتوشاپ وب، قابل‌دسترس کردن آن برای همه مردم است. 

ادوبی نسخه وب فتوشاپ را ماه اکتبر سال گذشته معرفی کرد که در واقع نسخه لایت نرم‌افزار اصلی آن محسوب می‌شدد. شما در این نسخه به قابلیت‌های مختلفی مثل لایه‌بندی و ابزارهای اصلی ویرایش دسترسی دارید. 

دلیل تصمیم ادوبی برای رایگان کردن نسخه وب فتوشاپ شاید این باشد که خیلی از کاربران نیازی به استفاده حرفه‌ای از این نرم‌افزار ندارند و صرفا می‌خواهند کارهای ساده‌ای با آن انجام دهند. بنابراین لازم بود که چنین نسخه‌ای به‌صورت رایگان در اختیار آن‌ها قرار بگیرد.

ضمن اینکه هم‌اکنون برنامه‌های تحت وب زیادی مشابه فتوشاپ وجود دارند که ادوبی نمی‌خواهد کاربرانش جذب آن‌ها بشوند. ضمن اینکه نسخه وب فتوشاپ نیازی به سخت‌افزار قدرتمند ندارد و کاربران به‌راحتی می‌توانند با آن کار کنند. 

ادوبی هنوز درباره زمان دقیق عرضه نهایی این نسخه صحبتی نکرده است و باید منتظر بمانیم و ببینیم که این نسخه چه زمانی در دسترس همه کاربران قرار می‌گیرد. 

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.