تصاویر باکیفیت گوشی پیکسل ۶a گوگل منتشر شد - تکفارس 
تصاویر باکیفیت گوشی پیکسل ۶a گوگل منتشر شد - تکفارس 

تصاویر باکیفیت گوشی پیکسل ۶a گوگل منتشر شد

افشین نوری
۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - 17:43
پیکسل 6a

گوگل گوشی پیکسل ۶a را اردیبهشت ماه امسال رسما معرفی کرد ولی عرضه آن را هنوز شروع نکرده است. تاکنون چند ویدیوی جعبه‌گشایی از این گوشی شاهد بوده‌ایم و حالا یک افشاگر مشهور به نام ایوان بلاس تصاویر باکیفیت این گوشی میان‌رده را منتشر کرده است. 

این افشاگر علاوه بر تصاویر خود این گوشی، تصاویری نیز از سبک زندگی افراد با آن منتشر کرده است و همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید یک خانم از این گوشی در لحظات مختلف زندگی خود استفاده کرده است.  

همانطور در تصاویر می‌بینید، گوگل از طراحی خاصی برای پنل پشت این گوشی استفاده کرده  بطوریکه دو تم رنگی آن در کنار نوار دوربین افقی جلوه خاصی به آن بخشیده‌اند. همچنین به نظر می‌رسد پنل پشت پیکسل ۶a از جنس شیشه است که البته به خاطر مات بودن آن چندان مشخص نیست.

احتمالا شما برای استفاده از این‌ گوشی نیاز به یک‌ کیس خواهید داشت تا رد انگشتان‌تان روی پنل شیشه‌ای آن نیفتد که البته یک چیز طبیعی است و اکثر ما از یک کیس برای گوشی‌هایمان استفاده می‌کنیم.

پیکسل ۶a مجهز به تراشه تنسور گوگل است و از ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. نمایشگر آن یک پنل ۶.۱ اینچی با فرکانس ۶۰ هرتز است و دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در جلوی آن وجود دارد. 

پیش‌سفارش این گوشی از تاریخ ۲۱ جولای و عرضه آن از تاریخ ۲۸ جولای آغاز خواهد شد و قیمت آن ۴۴۹ دلار خواهد بود. 

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.