مایکروسافت شرکت امنیتی Miburo را تصاحب کرد - تکفارس 
مایکروسافت شرکت امنیتی Miburo را تصاحب کرد - تکفارس 

مایکروسافت شرکت امنیتی Miburo را تصاحب کرد

افشین نوری
۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - 13:53
مایکروسافت

مایکروسافت شرکت امنیتی Miburo را به منظور بهبود امنیت پلتفرم‌های خود خریداری کرد. این شرکت در زمینه شناسایی خطرات امنیتی و‌ سایبری تخصص دارد و ماموریت اصلی خود را محافظت از دموکراسی و آزادی بیان عنوان کرده است. 

حالا با خرید این شرکت توسط مایکروسافت به نظر می‌رسد که این غول فناوری قصد دارد از محصولات و راهکارهای Miburo در پلتفرم‌های خود استفاده کند. Tom Burt نایب رئیس واحد امنیت مایکروسافت در این رابطه گفته است:

خرید Miburo به ما کمک خواهد کرد تا از دانش متخصصان این شرکت برای شناسایی تهدیدهای امنیتی و حملات هکری استفاده کنیم. ما از این نیروهای متخصص در کنار تیم Threat Context Analysis خود بهره خواهیم برد و‌ امیدوارم که ماحصل این همکاری بسیار سودمند باشد. 

مایکروسافت ظاهرا سعی خواهد کرد از راهکارهای شناسایی Miburo در توسعه قابلیت‌ها و ابزارهای دفاعی خود در برابر حملات هکری استفاده کند و از این طریق فضای امنی را برای کاربران و‌ مشتریان خود فراهم کند. 

شرکت Miburo توسط Clint Watts تاسیس شده است و قرار است بخشی از واحد Customer Security and Trust  مایکروسافت بشود. مایکروسافت در حال حاضر خدمات امنیتی مختلفی را به نیروهای نظامی و تحقیقاتی ارائه می‌کند و خود را متعهد به استفاده از به‌روزترین فناوری‌ها در این زمینه می‌داند. حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم تلاش‌های این شرکت در نهایت به کجا ختم می‌شود. 

منبع: Neowin

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید