گلکسی زد فولد ۴ با ۱۲ گیگابایت و تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس در گیک بنچ رویت شد - تکفارس 
گلکسی زد فولد ۴ با ۱۲ گیگابایت و تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس در گیک بنچ رویت شد - تکفارس 

گلکسی زد فولد ۴ با ۱۲ گیگابایت و تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس در گیک بنچ رویت شد

افشین نوری
۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - 12:46
گلکسی زد فولد ۴

در حالیکه انتظار می‌رود گلکسی زد فولد ۴ در ماه آگوست امسال معرفی شود، این گوشی حالا در گیک بنچ رویت شده است که برخی از مشخصات اصلی آن را به ما نشان می‌د‌هد. ماه گذشته نیز گلکسی زد فلیپ ۴ با ۸ گیگابایت رم و تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس در گیک بنچ مشاهده شده بود.

گلکسی زد فولد ۴ با شماره مدل SM-F936U در گیک بنچ ظاهر شده است و سیستم عامل اندروید ۱۲ را اجرا می‌کند. این گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون ‌۸ نسل ۱ پلاس و ۱۲ گیگابایت رم است و از آنجائیکه گلکسی فولد ۳ سال گذشته فقط با یک گزینه رم ۱۲ گیگاباتی عرضه شد انتظار می‌رود گلکسی زد فولد ۴ هم فقط یک گزینه رم داشته باشد. 

گلکسی زد فولد ۴

با این‌حال، سامسونگ ظاهرا قصد دارد حافظه داخلی این گوشی را از ۵۱۲ گیگابایت در زد فولد ۳ به ۱ ترابایت افزایش دهد. همچنین گفته می‌شود این گوشی با وجود اینکه از همان باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی زد فولد ۳ استفاده خواهد کرد اما سبک‌تر از آن خواهد بود. 

ضمنا طبق شایعات، گلکسی زد فولد ۴ چین‌خوردگی‌های بسیار کمتری در وسط نمایشگر خود خواهد داشت و از این بابت بسیار بهتر از زد فولد ۳ عمل خواهد کرد. در هر حال، باید منتظر ماند و دید این گوشی در نهایت با چه مشخصاتی معرفی می‌شود. نظر شما درباره مشخصات گیک بنچ این دستگاه چیست؟

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید