مشخصات شیائومی ۱۲ اولترا فاش شد - تکفارس 
مشخصات شیائومی ۱۲ اولترا فاش شد - تکفارس 

مشخصات شیائومی ۱۲ اولترا فاش شد

افشین نوری
۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - 19:31
شیائومی ۱۲ اولترا

شیائومی قرار است به‌زودی از گوشی شیائومی ۱۲ اولترا رونمایی کند و امروز اطلاعات این گوشی پرچمدار فاش شده است. 

براساس این اطلاعات، شیائومی ۱۲ اولترا از همان دوربین‌های مدل قبلی خود یعنی می ۱۱ اولترا استفاده خواهد کرد. این دوربین‌ها عبارتند از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکی، یک دوربین تله‌فوتو ۴۸ مکاپیکسلی با زوم ۵ برابر و یک دوربین فوق عریض ۴۸ مگاپیگسلی. البته امسال یک سنسور مدت‌ زمان پرواز (ToF) نیز در کنار سه دوربین فوق استفاده خواهد شد. ظاهرا دوربین سلفی هم تغییری نخواهد کرد و از همان سنسور ۲۰ مگاپیکسلی استفاده خواهد شد. 

اما در رابطه با نمایشگر، به نظر می‌رسد که شیائومی ۱۲ اولترا از پنل گوشی شیائومی ۱۲ پرو به جای پنل می ۱۱ اولترا استفاده خواهد کرد. این نمایشگر یک پنل ۶.۷ اینچی LTPO AMOLED با رزولوشن QHD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود. 

در بخش تراشه، شیائومی ۱۲ اولترا از تراشه جدید اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس استفاده خواهد کرد و مجهز به ۸/۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و ۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 خواهد بود. این ‌گوشی همچنین رابط کاربری MIUI 13 را اجرا خواهد کرد. ‌

در بخش باتری هم شیائومی ۱۲ اولترا از یک باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ ۶۷ وات سیمی و ۵۰ وات بی‌سیم بهره خواهد برد. این در حالی است که مدل پرو از سرعت شارژ ۱۲۰ وات پشتیبانی می‌کند و شاید شیائومی بخواهد این فناوری را برای مدل اولترا هم ارائه کند. 

البته در اطلاعات امروز به وجود یک نمایشگر دوم در پنل پشت شیائومی ۱۲ اولترا اشاره نشده است، اما شایعات قبلی به آن اشاره کرده‌اند و هنوز معلوم نیست که این شایعات چقدر واقعی خواهند بود. در حال حاضر تنها چیزی که قطعی شده همکاری شیائومی و لایکا برای دوربین این گوشی است. 

نظر شما درباره مشخصات احتمالی شیائونی ۱۲ اولترا چیست؟

متبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید