آی او اس ۱۶ در ترغیب کاربران اندروید به استفاده از گوشی های آیفون موفق نبوده است - تکفارس 
آی او اس ۱۶ در ترغیب کاربران اندروید به استفاده از گوشی های آیفون موفق نبوده است - تکفارس 

آی او اس ۱۶ در ترغیب کاربران اندروید به استفاده از گوشی های آیفون موفق نبوده است

مهدی حلوائی
۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - 17:40
آی او اس 16

اپل اخیراً نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل موبایلی خود با نام آی او اس ۱۶ را در رویداد WWDC معرفی کرد اما ظاهراً این سیستم‌عامل نتوانسته تا کاربران اندروید را به استفاده از گوشی‌های آیفون ترغیب کند.

وب‌سایت Android Central اخیراً در یک نظرسنجی از ۱۳,۸۹۳ کاربر خود نسبت به میزان تمایل آن‌ها به استفاده از آ‌ی او اس ۱۶ و گوشی‌‌های آیفون سوال کرده است. بر اساس نتایج این نظرسنجی، ۶۳ درصد از کاربران وب‌سایت Android Central علاقه‌ای به استفاده از آی او اس ۱۶ نداشته، ۲۳ درصد نسبت به ویژگی‌های جدید این سیستم‌عامل کنجکاو بوده و ۱۳ درصد نیز از گوشی‌های آیفون استفاده می‌کنند.

نظرسنجی آی او اس 16

با توجه به نتایج این نظرسنجی می‌توان گفت که آی او اس ۱۶ نتوانسته تا توجه کاربران اندروید را به سمت ویژگی‌های خود جلب کند. بسیاری از کاربران بر این باورند که این ویژگی‌ها مدت‌هاست که در اندروید ارائه شده و در واقع اپل در ارائه‌ی این ویژگی‌ها از شرکت گوگل کپی‌برداری کرده است.

قابلیت شخصی‌سازی لاک اسکرین (Lock Screen) یکی از ویژگی‌های جدید آی او اس ۱۶ است که مدت‌ها پیش برای اندروید عرضه شده بود. با این وجود، آی او اس ۱۶ ویژگی‌های منحصر به فردی مانند قابلیت نصب خودکار پچ‌های امنیتی را نیز ارائه کرده که این سیستم‌عامل را از نظر امنیتی بالاتر از اندروید قرار می‌دهد.

نظر شما در مورد سیستم‌عامل آی او اس ۱۶ چیست؟ آیا این سیستم‌عامل موفق شده تا شما را به استفاده از گوشی‌های آیفون ترغیب کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید