ال جی به جمع تولیدکنندگان نمایشگر داخلی هدست واقعیت ترکیبی اپل می پیوندد - تکفارس 
ال جی به جمع تولیدکنندگان نمایشگر داخلی هدست واقعیت ترکیبی اپل می پیوندد - تکفارس 

ال جی به جمع تولیدکنندگان نمایشگر داخلی هدست واقعیت ترکیبی اپل می پیوندد

مهدی حلوائی
۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - 18:24
ال جی

بر اساس گزارش خبرگزاری Korean، ال جی قصد دارد تا همانند سونی وظیفه‌ی تامین نمایشگر داخلی هدست واقعیت ترکیبی اپل را بر عهده بگیرد. گفته می‌شود که این هدست در سال ۲۰۲۳ میلادی به بازار عرضه خواهد شد.

در حال حاضر ال جی وظیفه‌ی تولید نمایشگر بیرونی هدست واقعیت ترکیبی اپل را بر عهده دارد اما ظاهراً این شرکت سعی دارد تا نمایشگر داخلی هدست مورد انتظار اپل را نیز تولید کند. این شرکت کره‌ای اخیراً تجهیزات مورد نیاز برای ساخت نمایشگرهای مینی ال ای دی را از شرکت Sunic System خریداری کرده است و به‌نظر می‌رسد که به‌زودی بخشی از زنجیره‌ی تامین نمایشگر داخلی هدست اپل خواهد شد.

هدست واقعیت ترکیبی اپل

گفته می‌شود که نمایشگر هدست واقعیت مجازی پلی استیشن وی آر ۲ (PlayStation VR2) بیشترین میزان تراکم پیکسلی در بین تمامی نمایشگرهای اولد موجود در بازار را داشته و در صورتی که سونی از همین نمایشگر در هدست اپل استفاده کند، این شرکت ژاپنی باز هم به عنوان رقیب اصلی اپل شناخته می‌شود. از این رو ممکن است که اپل برای تامین نمایشگر داخلی هدست واقعیت ترکیبی خود با شرکت‌های دیگری مانند ال جی همکاری کند.

نظر شما در مورد هدست‌های واقعیت ترکیبی چیست؟ به‌نظر شما آیا اپل در بازار این محصولات نیز موفق خواهد بود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: NotebookCheck

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.